×

انصراف ارشد سلیمی تبار از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر باینگان

  • کد نوشته: 12467
  • ۲۱,اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 1899 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ارشد سلیمی تبار از کاندیداهای احراز صلاحیت شده شورای اسلامی شهر باینگان با انتشار پیامی از حضور در عرصه انتخابات شورا انصراف داد.

    انصراف ارشد سلیمی تبار از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر باینگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان متن این پیام به شرح ذیل است:

    بسمه تعالی
    مردم فهیم شهر باینگان
    سلام علیکم
    خداوند بزرگ را شاکرم که در شهری زندگی می کنم که از نظر دین و دیانت همیشه شهره خاص و عام بوده و در این برهه از زمان این ملت بزرگوار که شایسته بهترین ها هستند، چون دیگر نقاط ایران اسلامی در معرض انتخاباتی مهم قرار گرفته اند که پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر یکی از آنها می باشد و سرنوشت هر شهری به آن گره خورده است.
    اینجانب نیز به قصد خدمت و درجهت تحقق اهداف شورای اسلامی شهر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران در این انتخابات ثبت نام نموده و از طرف هیئت محترم نظارت تائید صلاحیت شده و از این بابت خداوند را شاکرم .
    حال اولاً بنا بر دلایل شغلی و شاید در صورت انتخاب شدن آنچنان که شایسته و بایسته این ملت بزرگوار است نتوانم در خدمت این ملت فهیم و بزرگ باشم و ثانیاً به خاطر خالی کردن عرصه برای سایر اعضاء که قطع به یقین از بنده با تجربه تر ، توانا تر و تخصصی تر می باشند ،  بدینوسیله انصراف خود را از کاندیداتوری شورای اسلامی شهر باینگان اعلام می دارم.
    ضمن تشکر از کسانی که از اولین لحظه تصمیم به ثبت نام تا به حال مشوق بنده بود و مرا در این راه یاری نمودند و با عرض پوزش از محضر آنها ، انشا الله همه ما در ۲۹ اردیبهشت با حضور در پای صندوق های رای و با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بهترین ها را برای این دیار رقم بزنیم.

    با تشکر
    ارشد سلیمی تبار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *