×

جذب و به کارگیری مربیان مجرب حافظ قرآن کریم در اورامانات

  • کد نوشته: 12427
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۱
  • 1343 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه از جذب و به کارگیری تعدادی مربی مجرب و توانمند (خواهر و برادر) در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه,جوانرود,ثلاث باباجانی و روانسر خبر داد.

    جذب و به کارگیری مربیان مجرب حافظ قرآن کریم در اورامانات
  • به گزارش آوای باینگان ماموستا هادی رمضانی ضمن سلام و تحیت به کاربران ارجمند در فضای مجازی در خصوص آغاز به کار ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم با اشاره به حدیثی از پیامبر نور و رحمت افزودند: ((خیارکم من تعلم القرآن و علمه)) بهترین شما آن کسانی اند که قرآن را فرا گیرند و به دیگران آموزش دهند.
    وی افزودند: شناخت حقیقت قرآن کریم و احاطه کامل بر همه ابعاد آن جز برای کسانی که قلب مطهر آنها تجلی نور قرآن بوده، میسر نیست. از این رو، برای شناخت ابعاد گوناگون عظمت وفضیلت قرآن، ناگزیر باید به حاملان علوم الهی و آگاهان به اسرار این کتاب عظیم که همانا پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه و آله وسلم هستند، مراجعه کرد و در سایه آموزه های آنها به فهم تعالیم قرآن نایل آمد و عظمت آن را درک کرد.
    ایشان در ادامه افزودند: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عقد تفاهم نامه ایی فی مابین اداره کل اوقاف و اداره کل آموزش و پرورش اقدام به بکار گیری تعدادی مربی مجرب و توانمند (خواهر و برادر ) در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه ,جوانرود,ثلاث بابا جانی , و روانسر  خواهد نمود.
    لذا از کلیه علاقمندان دعوت می شود به جهت انجام سیکل اداری به جهت به کار گیری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۸۳۴۶۱۲۳۱۲۲ فرهنگی اداره اوقاف و شهرستان پاوه و اورامانات تماس حاصل فرمایید .
    ضمنا این اطلاعیه از تاریخ درج تا ۳۰ اردیبهشت سال جاری دارای اعتبار می باشد.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “جذب و به کارگیری مربیان مجرب حافظ قرآن کریم در اورامانات”

    1. ز گفت:

      خوشا به حال کسی که قران می خواند و قرانی عمل می کند وتوجه کردن به یک حرف قران و معنای آن ثواب بیشتری را دارد اما……

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *