×

خبر خوش فرماندار پاوه به مردم شهرستان

  • کد نوشته: 11535
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۱
  • 1965 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه در آستانه جشن های انقلاب خبراز تخصیص سهمیه سوخت به مرزنشینان را داد.

    خبر خوش فرماندار پاوه به مردم شهرستان
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از پاوه پرس، پرویز ایده پور درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام این خبر افزود: مرزنشینان ، سنگربانان واقعی کشورند ودرهمه حال این مرزدارانِ هستند که با تمام وجود ازتمامیت ارضی کشور حراست وکیاست می نمایند، به همین منظور حاکمیت نیز مساعی غیورمردان مرزنشین را از نظر دور نگه نداشته وبا دادن امتیازاتی چند در نظر دارد گوشه ای اهتمام وایثار آنان را پاسخگو باشند.

    فرماندار پاوه در ادامه گفت: با مساعی واهتمام وافر جناب آقای دکتر رازانی استاندار محترم تمهیداتی به عمل آمده تا سهمیه ای سوخت به تعداد سرپرستان خانوار شهرستان های مرزی استان تعلق گیرد تا از درآمد حاصله از فروش سوخت در کشور همسایه درآمدی به سبد هریک ازخانوار مرزنشین اختصاص یابد.

    وی گفت: مقرر است سهمیه سوخت مورد نیاز به تناسب تعداد خانوارهای شهرستان های مرزی محاسبه شود وبا رایزنی با اقلیم کردستان عراق صادرات نفت از مبادی مرزهای استان صورت گیرد.

    پرویز ایده پور موفقیت طرح را حتمی دانست وگفت: خوشبختانه جلسه ی اول آن در استان برگزار گردید، حتی پیشنهاد قیمت پایه با بررسی قیمت تمام شده در آنطرف مرز مشخص وجهت اقدام به وزارت نفت ارائه شود.

    وی گفت : زمانی که سهمیه مناطق مرزنشین مشخص گردید برای مثال ؟ میلیون لیتر، مراتب به پالایشگاه کرمانشاه اعلام می گردد تا مجوز صدور نفت به عراق صادر گردد.

    فرماندار پاوه گفت: بررسی های لازم در استان سیستان وبلوچستان وکردستان که قبلاً این طرح در آن مناطق عملیاتی گردیده است انجام گرفته وبا شناخت و تجزیه وتحلیل داده های آماری وشرایط استانی تصمیمات مقتضی جهت اقدام اتخاذ گردیده است.

    وی گفت به همین منظور درنظر است آقای زامیاد وآقای مرادی در سطح شهرستان با اعلام فراخوانی آمادگی شرکت های تعاونی ویا افراد حقیقی وحقوقی را استعلام نمایند ومتقاضیان با طرح قیمت های پیشنهادی در مناقصه شرکت نمایند ودر ادامه برنده مناقصه درصدی جهت انتقال موادسوختی به عراق را دریافت می نماید ومابقی درآمد حاصله را در شماره حسابی واریز می نماید وبه تناسب سرپرستان خانوار به حساب شهروندان واریز می گردد.

    پرویز ایده پور آمادگی شهرستان را درقبال سایر شهرستان های مرزنشین عالی توصیف نمود وگفت: خوشبختانه با همراهی بخشداران ودهیاران ازقبل آمار واطلاعات بخش های تابعه شهرستان استخراج شده این در شرایطی است که با همراهی شورای اسلامی شهر ، آمار تعداد سرپرستان خانوار شهر پاوه نیز مهیا گردیده و اینک کل آمار جمعیتی وتعداد خانوار شهرستان با درصد انحراف منطقی جمع آوری گردیده است، هرچند که در آمارگیری ها انحراف ۵ درصد یک انحراف معیار منطقی محسوب می باشد لکن به دلیل دقت نظر وکنترل های انجام گرفته اختلاف انخراف از یک درصد فراتر نمی رود.

    وی در ادامه گفت: هرچند که فعالیت میدانی در استخراج آمار به جد صورت گرفته، خوشبختانه آمار موجود نیز با پیش بینی مرکز آمار وآمار خانه های بهداشت منطبق بوده و پیشقدمی شهرستان را در این راستا نشان می دهد.

    ایده پور درخصوص محدوده جغرافیایی تحت پوشش شهرستان گفت: واهمه ای داشتیم شاید این طرح بخش خاصی از شهرستان را پوشش دهد وقتی به ممستندات توجه نمودیم، به جای فاصله که بُعد زمینی مسافت را نشان می دهد و معمولاً نیز محدوده کمتری را شامل می گردد مشمول می شود، لکن شعاع یک فاصله ی هوایی است ودرواقع کل شهرستان را پوشش می دهد.به عبارتی چون از شعاع استفاده شده بیانگر آن است که کل شهرستان مشمول این طرح می گردد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *