×

اداره آب و فاضلاب باینگان و عدم رعایت شان مردم

  • کد نوشته: 11645
  • ۹,آذر ۱۳۹۵
  • 1197 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: در سال جاری اداره آب و فاضلاب باینگان به بهانه عدم توانایی خرید ساختمان یا پرداخت اجاره بها محل کار این اداره را به محل چشمه آب باینگان «گرم آب» در دامنه جنوبی شهر جایی بدون دسترسی خودرو که برای رسیدن به آن باید صدها پله را طی نمایی منتقل ساخته است

    اداره آب و فاضلاب باینگان و عدم رعایت شان مردم
  • در سال جاری اداره آب و فاضلاب باینگان به بهانه عدم توانایی خرید ساختمان یا پرداخت اجاره بها محل کار این اداره را به محل چشمه آب باینگان «گرم آب» در دامنه جنوبی شهر جایی بدون دسترسی خودرو که برای رسیدن به آن باید صدها پله را طی نمایی منتقل ساخته است.
    اگر چه میزان فعالیت و تعداد کارکنان این اداره و قیاس آن با فعالیت آن در دو دهه پیش قیاس مع الفارق است ولی نفس این انتقال بی توجهی به شان و کرامت مردم تلقی می گردد چرا که دسترسی سهل و آسان و برخوردای از موقعیت مناسب برای مراجعین از حقوق شهروندی تلقی می گردد.
    ضمن ذکر جمله ای از معاون محترم فرماندار که فرموده اند «بعضی مدیران خلاقیت ندارند و متاسفانه در نقش یک کارشناس عمل می نمایند و برای انجام هر کاری خویش را مکلف به هماهنگی با اداره کل می نمایند» امید است مسئولین دلسوز در رعایت دخل و خرج ادارات ذیربط شان کرامت مردم را در انتخاب مکان خدمت مناسب لحاظ فرمایند. گرچه امیدی به تکمیل سیستم جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه برای آلوده نساختن حداقل آبهای موجود برای آبیاری باغات پایین دست و تکمیل تصفیه خانه نیمه کار سطح بخش و …. نیست ضمن آنکه محدویت پرسنلی ایجاد شده سبب عدم بازسازی و نوسازی به هنگام تاسیسات آب و فاضلاب سطح بخش و شهر شده استهلاک زودهنگام و هدر رفت آب پمپاژ شده و خدای ناکرده مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت.

    محمود رستمی تبار آذر ماه ۹۵

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *