×

افتتاح سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس باینگان و بانه وره

  • کد نوشته: 11654
  • ۱۳۹۵-۰۸-۰۸
  • 1843 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدرسه کوثر و عصمت بانه وره به صورت نمادین افتتاح شد.

    افتتاح سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس باینگان و بانه وره
  • به گزارش آوای باینگان این مراسم با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه ،معاون پرورشی و کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش باینگان ،اعضای انجمن حمایت از ورزش (پشتیوان )،معلمین ورزش منطقه و رئیس و معلمین مدارس دخترانه کوثر ،عصمت و حضرت سمیه بانه وره برگزار شد.
    در این مراسم مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری المپیاد ورزشی از ابتدا تا انتها فواید ورزش و تحرک را برای دانش آموزان یادآور شدند و از دانش آموزان خواستند به جای قهرمان شدن بیشتر به فکر پهلون شدن باشند.
    وی در ادامه ضمن اشاره به بخشی از سرود المپیاد (با یاد حق با عشق تو (ایران) من پهلوانی میکنم    در ورزش و دانش تورا نامی جهانی میکنم ) تاکید کردند که ورزش باید در کنار دانش باشد. و توجه به این دو باید در کنار هم باشد وهیچگاه نباید ورزش مانعی برای توجه به دانش باشد وبرعکس .
    در ادامه دانش آموزان به انجام حرکات ورزشی مختلف پرداختند. در پایان هدیه ای توسط انجمن پشتیوان به مدرسه مجری المپیاد اهدا شد.
    همچنین کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش منطقه باینگان از همکاری صمیمانه اداره ورزش وجوانان شهرستان پاوه جهت استفاده مدارس شهر بانه وره از سالن ورزشی این شهر نهایت تشکر را دارد.
    المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همچنین در مدارس رقیه ، فاطمه، رزمندگان مهران، شهید مطهری ، امام خمینی (ره)  افتتاح شد.
    المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، مسابقاتی که در گذشته در بین دانش آموزان یک کلاس و بین کلاس های یک مدرسه تحت عنوان مناسبتهای مختلف برگزار میشد  اکنون تحت عنوان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در بین دانش آموزان فقط یک مدرسه از ۲۶ مهرماه تا هفته معلم در اردیبهشت برگزار میشود و رشته های آن بر اساس شرایط انجام آن رشته در مدرسه تعیین میشوند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *