×

بازدید رییس دفتر ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کشور از بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان/ عکس

  • کد نوشته: 12161
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۶
  • 4012 بازدید
  • ۲ دیدگاه
  • آوای باینگان: بازدید خانم دکتر زهرا ناطقی رئیس دفتر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان

    بازدید رییس دفتر ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کشور از بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان/ عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان صبح روز یک شنبه، ششمین روز از سال جاری سرکار خانم دکتر ناطقی مشاور و رئیس دفتر سرکار خانم احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه مسئولان استانی و شهرستان از بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در ورودی شهر باینگان بازدید به عمل آورد.
    وی ضمن تمجید از برپایی این سیاه چادر و پذرایی شایسته از مهمانان نوروزی طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: افزایش تولیدات صنایع دستی و توسعه گردشگری در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال  مزین گشته الزامی بوده و سازمان میراث فرهنگی در سال جاری برنامه های حمایتی فراوانی برای توسعه اشتغال پایدار از طریق گسترش گردشگری دارد.
    ایشان از سفر سرکار خانم دکتر احمدی پور در اردیبهشت ماه سال جاری به شهر باینگان خبر داد.

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “بازدید رییس دفتر ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کشور از بزرگترین سیاه چادر غرب کشور در باینگان/ عکس”

    1. پاوه ای گفت:

      از فعالیت گروه نیک اندیشان باینگان کمال تشکر و قدردانی را دارم.
      خسته نباشید و خدا قوت
      به اجرت میگم فعالیت این گروه تو منطقه اورامانات تکه و کاش تو خود پاوه هم چنین سیاه چادری برپا میشد.

    2. فاروق رستمی گفت:

      با سلام خدمت دوستان محترم
      ضمن آرزوی موفقیت برای دوستان و بانیان این طرح از اینکه توانسته اند از این طریق یک خدمت کوچکی به مردم منطقه و خودشان بکنند خسته نباشید و خداقوت میگوییم. کار ارزنده و شایسته ای که در این راستا این عزیزان با نگاه هوشمندانه ای که انجام دادند ثبت سیاه چادر و تعاونی نمودن و رسمیت دادن قانونی به آن است که باعث اعتبار رسمی آن و مقبولیت و پذیرش آن در نزد مسئولین کشور و مراجع قانونی است که در این راستا می تواند مورد حمایت دستگاهها و نهادهای دولتی قرار بگیرد و از آنها در نمایشگاههای داخل و خارج از کشور هم دعوت بعمل بیاید. با توجه به تجربیات شخصی اینجانب در حیطه بازرسی و پژوهش در کیفیت و چگونگی روند برگزاری نمایشگاههای مختلف ؛ کاش می شد در کنار پرپایی این فعالیت از نظریات، پیشنهادات و انتقادات بازدیدکنندگان و عموم مردم استقبال می شد و فرد یا افرادی را هم مسئول انجام این کار قرار میدادند. بامید آرزوی خیر و برکت و موفقیت برای دوستان و زحمت کشان این عرصه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *