×

بازگشایی مرز شوشمی خواسته اصلی مردم پاوه است / دستور رئیس مجلس برای پیگیری سریع و جدی بازگشایی مرز شوشمی

  • کد نوشته: 12464
  • ۱۹,اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 3776 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا قادری در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی، مطالبات مردم اورامانات را حق طبیعی آنان دانستند و افزودند: در منطقه ما نه کارخانه ای وجود دارد و نه با توجه به شرایط جغرافیایی امکان روی آوردن به کارهای کشاورزی و صنعتی دیگری فراهم است؛ لذا مسئله مرز شوشمی و اجازه تردد مسافر از این مرز، یکی از اصلی ترین خواسته های مردم دیار ماست.

    بازگشایی مرز شوشمی خواسته اصلی مردم پاوه است / دستور رئیس مجلس برای پیگیری سریع و جدی بازگشایی مرز شوشمی
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌ جمعه پاوه؛ روز دوشنبه (۱۸ اردیبهشت ماه ۹۶) ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، که به منظور بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب، در تهران حضور دارند، با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی دیدار و گفتگو کردند.

    در این دیدار که در محل مجلس شورای اسلامی و در فضایی صمیمانه انجام شد، ماموستا قادری ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم مجلس، گزارشی از وضعیت منطقه، تندروی، انتخابات پیش رو، معیشت مردم و روحانیون اهل سنت و سفر مثبت وزیر محترم کشور به پاوه ارائه کردند و ضمن اشاره به برخی از مشکلات منطقه افزودند: مردم شریف اورامانات و بخصوص پاوه، مردمی نجیب و مرزدارانی دلسوز و وفادار به نظام بوده و هستند و اگر مطالبات و خواسته هایی دارند، حق طبیعی آنهاست.

    ایشان تصریح کردند: در منطقه ما نه کارخانه ای وجود دارد و نه با توجه به شرایط جغرافیایی امکان روی آوردن به کارهای کشاورزی و صنعتی دیگری فراهم است؛ لذا مسئله مرز شوشمی و اجازه تردد مسافر از این مرز، یکی از اصلی ترین خواسته های مردم دیار ماست.

    امام جمعه پاوه با اشاره به پیگیری های مکرر برای مسئله مرز شوشمی افزودند: این خواسته به حق در سفر وزیر محترم کشور به پاوه مجدداً مطرح گردید و امروز نیز از محضر جنابعالی همین درخواست را داریم که با توجه به جایگاه خاص حضرتعالی، دستورات لازم را برای رفع این مشکل و تسریع در انجام روند آن صادر فرمائید؛ مطمئناً به سرانجام رساندن این مهم در این مقطع، هم به نفع مردم است و هم به نفع نظام و هم موجبات حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را فراهم می آورد.  

    در ادامه این دیدار جناب آقای دکتر لاریجانی، ضمن بیان نکاتی در خصوص مطالب مطرح شده، بلافاصله دستور پیگیری سریع موضوع مرز شوشمی را صادر و ابراز امیدواری کردند هرچه زودتر این خواسته مهم مردم شریف پاوه و اورامانات، جامه عمل بپوشاند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *