×

برگزاری نشست هم اندیشی فعالان و مسئولین محیط زیستی در باینگان

  • کد نوشته: 11822
  • ۱۸,شهریور ۱۳۹۵
  • 1516 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نشست هم اندیشی فعالان و مسئولین محیط زیستی استان های اصفهان، بوشهر و کرمانشاه به میزبانی انجمن دوست داران طبیعت و گروه نیک اندیشان باینگان در محل سالن همایش ارشاد اسلامی باینگان برگزار شد.

    برگزاری نشست هم اندیشی فعالان و مسئولین محیط زیستی در باینگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان در این نشست یک روزه که پنجشنبه و به همت دکتر سعدی قادری و بخشداری باینگان و به میزبانی انجمن دوست داران طبیعت و گروه نیک اندیشان باینگان در محل سالن همایش ارشاد اسلامی این شهر برگزار گردید، جناب آقای مهندس یاوری معاون فنی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه،برخی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه و بخش باینگان، انجمن های محیط زیستی سطح اورامانات و انجمن هایی از شهرستان های گلپایگان و گناوه و آحاد مردم علاقه مند به حفاظت از محیط زیست حضور داشتند، که طی آن پیرامون شرایط کنونی سمن های محیط زیستی و ظرفیت ها و نیازهای NGO ها بحث و تبادل نظر گردید.
    در این نشست صمیمی که با پخش کلیپ های زیبایی از طبیعت منطقه و توزیع پوستر و پکیج های مرتبط میان حضار همراه بود اعضای انجمن های مختلف  دغدغه ها و بایدها و نباید های کار محیط زیستی را برشمرده و بر انجام همکاری های بیشتر و موازی میان سمن ها تاکید و تفاهم کردند.
    جناب آقای اردلان حاتمی بخشدار باینگان ،سرکار خانم حبیبی از انجمن سرزمین سبز گلپایگان، جناب آقای اختیاری مدیر انجمن یاوران سبزاندیش گناوه، جناب آقای خسروی مدیر عامل انجمن دوست داران طبیعت باینگان، جناب آقای نجیب حسنی نماینده انجمن سبز اورامان و مهندس سعدی قادری بانی مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.
    سخنران ویژه این همایش،معاون فنی اداره کل به نکاتی اشاره کرد که اهم آن ها به شرح ذیل است:
    جذب اعتبار از سوی استانداری جهت دفن و امحا علمی زباله
    جذب نیروی انسانی ماهر جها محیط بانی و امور کارشناسی
    ارتباط بیشتر اداره کل و سایر ادارات دولتی با سمن های محیط زیستی
    تلاش جهت فرهنگ سازی میان اقشار مختلف مردم از جمله نونهالان و نوجوانان
    توجه به دغدغه ها و مسائل زیست محیطی در انجام پروژه های عمرانی
    ایشان قول دادند به امید خدا در آینده ای نزدیک گردهمایی بزرگ کشوری سمن های محیط زیستی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار گردد.
    مراسم با گرفتن عکس یادگاری و صرف ناهار راس ساعت ۱۳ به اتمام رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *