×

تصادف زنجیره ای در باینگان / عکس

  • کد نوشته: 12512
  • ۱۳۹۶-۰۲-۳۱
  • 5564 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: امروز در باینگان تصادف زنجیره ای رخ داد و در اثر این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.

    تصادف زنجیره ای در باینگان / عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری تصادفی زنجیره ای در ابتدای خیابان پاسداران ( موسوم به سه راه شهرداری ) شهر باینگان به وقوع پیوست که خوشبختانه بدون تلفات جانی بوده است. دو نفر مصدوم ( راننده خاور و راننده آمبولانس) که هر دو سریعا به بیمارستان قدس پاوه منتقل شدند تنها مصدومان این حادثه بوده اند که وضعیت عمومی هردو نفر خوب می باشد.
    در این اتفاق که الحمدلله منجر به حادثه ای ناگوار نشد یک دستگاه خاور،یک دستگاه آمبولانس متعلق به پایگاه فوریت های پزشکی شهر باینگان، یک دستگاه تویوتا دو کابین و یک دستگاه پژو ۲۰۷ باهم برخورد داشتند.
    به گفته شاهدان عینی خودرو خاور از سراشیبی خیابان پاسداران به سمت پایین در حرکت بوده است که متاسفانه به دلیل نقص فنی و عدم توقف در لحظه مناسب ابتدا با خودرو تویوتا دوکابین برخوردی جزئی داشته است و سپس به آمبولانس پارک شده و پژو ۲۰۷ برخورد نموده و خسارت مالی فراوانی به هر دو ماشین وارد آمده است.
    یک تیر برق شکسته، برخورد جزئی تویوتا پس از تصادف با یک خودرو پراید و قطع چند ساعته برق مناطقی از شهر از دیگر تبعات این اتفاق بود.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “تصادف زنجیره ای در باینگان / عکس”

    1. وحید رمضانی گفت:

      الحمدالله جان کسی را نگرفت الحمدالله کسی کشته نشد الحمدالله به خیر گذشت ولی بسیار خسارت داشت فقط خدا خواست کسی کشته نشد به خیر گذشت الحمدالله …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *