×

ثبت نام از داوطلبان نامزدهای شوراهای شهر و روستا از دوشنبه آغاز می شود

  • کد نوشته: 12112
  • ۲۹,اسفند ۱۳۹۵
  • 2312 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان از فردا (دوشنبه سی ام اسفند ماه ۹۵) به مدت یک هفته تا ششم فروردین ۱۳۹۶ بعمل خواهد آمد.

    ثبت نام از داوطلبان نامزدهای شوراهای شهر و روستا از دوشنبه آغاز می شود
  • به گزارش آوای باینگان کرم محمدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در تمامی ۱۴ فرمانداری و ۳۱ بخشداری استان هیات های اجرایی تشکیل شده و در ایام تعطیلات نوروزی کلیه فرمانداران بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در محل کار حضور داشته و از داوطلبان ثبت نام خواهند کرد.
    دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برای ثبت نام داوطلبان اصل و دو برگ تصویر از تمامی صفحات شناسنامه، اصل فتوکپی کارت ملی و پایان خدمت، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، اصل گواهی عدم سوء پیشینه و چهار قطعه عکس ۴×۳ لازم است.
    محمدی در خصوص وضعیت تعداد اعضای شوراهای شهرهای استان گفت: شهر کرمانشاه به دلیل اینکه زیر یک میلیون نفر است؛ ۱۱ نفر- اسلام آبادغرب از ۹ نفر به ۷ نفر کاهش یافته و شهرهای جوانرود و کنگاور هر کدام به ۷نفر افزایش یافته اند.
    دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.
    دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد سال ۹۲ برگزار شد.
    در دوره قبل آرا مردم استان کرمانشاه از هزار و ۸۲۷ شعبه شامل ۸۴۷ شعبه در مناطق شهری و ۹۸۰ شعبه در مناطق روستایی جمع آوری شد.
    براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان کرمانشاه یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۴ نفر جمعیت دارد که در ۳۰ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا سکونت دارند.
    بیش از پنج هزار نفر اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *