×

جشن های میلاد پیامبر(ص) راهبردی ارزنده برای مقابله با تندروی است

  • کد نوشته: 11716
  • ۲۳,آبان ۱۳۹۵
  • 1407 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه، برگزاری جشن های میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) را عاملی ارزنده و مؤثر برای مقابله با تندروی و افراطی گری دانست.

    جشن های میلاد پیامبر(ص) راهبردی ارزنده برای مقابله با تندروی است
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در نشست هم اندیشی و هماهنگی ستاد برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) که در بیت ایشان و با حضور مسوولان برگزار شد، گفت: برپایی این جشن ها برای مردم ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    وی اظهار کرد: از سال ۵۶ تاکنون با وجود شیطنت و سنگ اندازی گروه های افراطی و تندرو برای مقابله با برگزاری این جشنها، با همت علما و عرفای منطقه و همراهی عمومی مردم هیچ گاه این آیین ها تعطیل نشده و هر سال از سال گذشته باشکوه وعظمت بیشتری برگزار شده است.
    ماموستا قادری افزود: برگزاری جشن های میلاد پیامبر گرامی اسلام جوانان ما را از افکار وعقاید افراطی دور کرده و به سوی عرفان و شریعت واقعی رهنمون کرده است.
    وی، تقویت و حمایت بیشتر گروه های عرفانی و طریقت، انجام اقدام های فرهنگی برای والدین به منظور تربیت فرزندانشان را در این راستا مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: برگزاری جشن های میلاد طوری است که حتی طرفداران تندرو و افراطی را به نیز بسوی خود جذب می نماید.
    ماموستا قادری، حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم را در مراسم سال گذشته جشن میلاد در مسجد جامع گویای این ادعا دانست و افزود: در مراسم سال گذشته شاهد حضور میهمانانی از استان های سلیمانیه، اربیل و کرکوک عراق و میهمانانی از اقصی نقاط مختلف کشورمان بودیم.
    فرماندار پاوه نیز با قدردانی از امام جمعه پاوه در ایجاد وحدت و وفاق ملی در منطقه گفت: جشن های میلاد پیامبر (ص) به عنوان برند شهرستان پاوه در کشور مورد توجه است.
    پرویز ایده پور، بر همراهی و همکاری تمام دستگاه های اجرایی در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشن های میلاد پیامبر (ص) تأکید کرد.
    امسال نیز قرار است جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام در ۲۲ آذر ماه سال جاری همزمان با ۱۲ ربیع الاول در مسجد جامع شهر پاوه برگزار شود.
    شهرستان پاوه با جمعیتی بیش از ۶۰ هزار نفر در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد که با برگزاری مستمر و هر ساله جشن های میلاد پیامبر رحمت (ص) به عنوان شهرستان سفیر رحمت و مهربانی شناخته شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *