×

حضور تیم تخصصی صخره نوردی استان کرمانشاه به همراه کوه نورد آلمانی در باینگان/ عکس

  • کد نوشته: 11780
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۳
  • 39549 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: امروز یک تیم تخصصی صخره نوردی استان کرمانشاه به همراه یک کوه نورد آلمانی با پیگیریهای انجمن دوست داران طبیعت و میزبانی گروه نیک اندیشان به باینگان سفر کردند.

    حضور تیم تخصصی صخره نوردی استان کرمانشاه به همراه کوه نورد آلمانی در باینگان/ عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان یک تیم تخصصی صخره نوردی استان کرمانشاه و دو کارشناس تخصصی اکوتوریسم که یک کوه نورد آلمانی آنها را همراهی میکرد با سرپرستی آقای هادی راد ناصر با پیگیریهای چند ماهه انجمن دوست داران طبیعت و میزبانی گروه نیک اندیشان باینگان صبح جمعه سوم دی ماه وارد باینگان شدند.
    این تیم صخره نوردی در یک بازدید میدانی از صخره ( شه وه ) ی باینگان ، پس از تاسیس کارگاه و فرود های پی در پی از آن ، باینگان را دریایی از جاذبه عنوان کردند و گفتند که از هر نظر این منطقه بکر و برای هر قشری دارای جاذبه های خاصی میباشد
    علی پور شفیع مؤلف کتاب مدرسه سنگنوردی یکی از اعضای تیم صخره نوردی کرمانشاه آمادگی خود را جهت اضافه نمودن جاذبه های اکوتوریستی شهرستان پاوه در چاپ مجدد کتاب خود اعلام داشتند که به معرفی جاذبه های اکوتوریستی و صخره نوردی مناطق استان کرمانشاه می پردازد و به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است .
    کوه نورد آلمانی هم سفر به باینگان را یکی از خاطرات به یادماندنی در ایران و استان کرمانشاه عنوان کردند و از مهمان نوازی مردم این شهر تشکر کردند.
    وی همچنین طبیعت باینگان را یکی از بکرترین مناطق ایران وصف کردند.
    هدف دیگر حضور کارشناسان در باینگان جهت بررسی شرایط لازم برای تهیه یک فیلم مستند که قرار است در رابطه با یک نوع پرنده شکاری که در صخره فوق الذکر زیست میکند و اعلام نظر کارشناسی جهت نصب تجهیزات فیلمبرداری بود که خوشبختانه نظر مساعد آنها را به دنبال داشت.
    این فیلم قرار است در آینده ای نزدیک و به همت انجمن دوست داران طبیعت باینگان و کارگردانی و تهیه کنندگی آقای عمار قادری تهیه و تولید شود.
    شایان ذکر است ارتفاع صخره ۱۵۰ متر می باشد .

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “حضور تیم تخصصی صخره نوردی استان کرمانشاه به همراه کوه نورد آلمانی در باینگان/ عکس”

    1. با تشکر از مطلب خوبتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *