×

فوتبال دیدن، حق ماست!!!

  • کد نوشته: 11593
  • ۲۰,دی ۱۳۹۵
  • 2830 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: ما در باینگان از دیدن فوتبالی که ۶۰۰ میلیون نفر در کل دنیا و چندین میلیون نفر دیگر در داخل کشور پهناورمان آن را به طور زنده می بینتد محرومیم.

    فوتبال دیدن، حق ماست!!!
  • عکسی که ملاحظه میکنید مربوط به واپسین ال کلاسیکوی برگزار شده میان دو غول فوتبال باشگاهی دنیاست که مطابق معمول چند مدت اخیر در باینگان پخش نشد و این دوستمان دست به دامن اینترنت پرسرعت! شرکت مخابرات شده است. تصویر گویاست، ما در باینگان از دیدن فوتبالی که ۶۰۰ میلیون نفر در کل دنیا و چندین میلیون نفر دیگر در داخل کشور پهناورمان آن را به طور زنده می بینتد محرومیم و باید فیلم سینمایی ببینیم.
    معضل بزرگ عدم پخش ماهواره ای مسابقات فوتبالی که حق پخش آن توسط IRIB( صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) خریداری شده است در نقاط محروم و کم جمعیت استان های مرزی مدت هاست که سوهان روح جوانان علاقه مندی شده است که دیدن فوتبال خارجی همه ی دلخوشی آنان است.
    بخش باینگان نه سالن تئاتر دارد نه سینما نه هیچ امکان رفاهی مناسب و درشان دیگری که پرکننده هزاران ساعت اوقات فراغت جوانان در طول سال باشد. هزاران جوان علاقه مند و یک تلویزیون و شبکه های سه و ورزش سیما اخبار ورزشی و چند مسابقه فوتبال که آن هم به لطف دوستان مسئول از آنان دریغ گشته است.
    به نظرمی رسد توضیح دیگری لازم نیست. واضح و آشکار است که عدم رفع این مشکل در آینده ای نزدیک می تواند به معنی بی اهمیت بودن منطقه و مردمش و عدم توجه به آنان تفسیر و تاویل شود.
    نمیخواهیم القا کنیم ما شهروند درجه چندم هستیم اما این قضیه قویا بر این ادعا صحه می گذارد و به ضرس قاطع عدم پخش فوتبال های روز دنیا در این مناطق علاوه بر ایجاد حس یاس و محروم کردن این عزیزان از حق طبیعیشان برای استفاده یکسان از بیت المال همانند سایر هموطنان سبب گرایش فزاینده مردم به رسیور و دیش و ال ان بی خواهد شد.
    انتظار از مسئولان محترم دولتی و وکلای خانه ملت این است که در جهت رفع تبعیض ها در این بخش نیز اقدام عاجل نمایند که جوانان منطقه احساس تبعیض و سرخوردگی نکنند.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “فوتبال دیدن، حق ماست!!!”

    1. باینگانی گفت:

      عالی بود ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *