×

مصاحبه با شهاب نادری نماینده اورامانات درخصوص شورای مشورتی شهرستان پاوه

  • کد نوشته: 11746
  • ۲۰,دی ۱۳۹۵
  • 271589 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: برای اولین بار در طول ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب اورامانات گزینه ای به نام شور و همفکری را در سطح حوزه انتخابیه خود مطرح کرد.

    مصاحبه با شهاب نادری نماینده اورامانات درخصوص شورای مشورتی شهرستان پاوه
  • بیش از ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، در ۳۸ سال گذشته ، ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده است. دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اورامانات با انتخاباتی سالم در ۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار شد و  آقای شهاب نادری، با مجموع ۳۲۵۱۴ رای از مجموع ۱۱۶ هزار رای توانستند به مجلس دهم شورای اسلامی راه یابد. انتخاباتی رقابتی و نفس گیر و البته با تمکین گرفتن از قانون برگزار گردید. بیش از ۷۴ درصد از واجدین شرایط در حوزه انتخابی اورامانات در این دور شرکت داشتند و شهاب نادری در رقابتی انتخاباتی با ۱۲ نفر و با کسب بیش از ۳۰ درصد آراء توانست منتخب مردم شود.
    با این توضیح مختصر از نحوه برگزاری انتخابات به استقبال وعده های انتخاباتی و موضوعات مطرح شده توسط سایت های محلی و شبکه های اجتماعی در خصوص یکی از این وعده ها می رویم!
    برای اولین بار در طول ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب اورامانات گزینه ای به نام شور و همفکری را در سطح حوزه انتخابیه خود مطرح کرد. برخی از مردم، معتمدین، نخبه ها و امین هایی را در حوزه های انتخابی خود برگزید و به آنان اختیاراتی داد که فعالیت های دفاتر و مسئولیت هایی که برایشان تعیین شده است را به نمایندگی از وی در شهرستان ها به انجام برسانند.
    نقدهایی به اعضا، تحصیلات و عملکردشان در همین فضاهای مجازی وجود داشت؛ اما سوال اینجاست چرا باید شورایی که با هدف خدمت به مردم و برای اولین بار در سطح کشور وادوار گذشته همیار نماینده شده است، اینگونه مورد بازخواست و هجمه های مختلف قرار گیرد؟ شاید یک پاسخ صحیح به چرایی آن، پیش قضاوت هایی است که از دور و بدون آگاهی از وضعیت دفتر شورای مشورتی صورت می گیرد. پاسخ دیگر این است که پیش قضاوت ها را هیچ گاه اثبات نمی کنیم و متاسفانه عادت داریم به محکوم کردن شخصیت ها و چهره هایی که هیچ شناخت درستی از آنها نداریم…
    گام هایی که به سمت و سوی تشکیل شورای مشورتی برداشته شد در مسیرها و جاده هایی نوین بود. راه هایی که هدف و مقصود نهاییش همفکری و استفاده از خرد جمعی است. اما هفت ماه از افتتاح دفتر شورای مشورتی شهرستان پاوه می گذرد. به همین دلیل طی مصاحبه ای که با آقای شهاب نادری؛ نماینده اورامانات داشتم، از ایشان وجاهت قانونی و عملکرد شورای مشورتی را جویا شدم.
    وی با بیان اینکه از عملکرد اعضای شورای مشورتی اش در شهرستان پاوه بسیار راضی و خرسند است، گفت: افرادی را که انتخاب کرده ام از جنبه های مختلفی در نوع خود نخبه منطقه محسوب میشوند. این چند نفر تحصیلات خوب، تجربه کافی، اطلاع از وضعیت اقتصادی و آگاهی از مشکلاتی که در شهرستان وجود دارند را در کارنامه عملی خود اثبات کرده اند و از شور و دیدگاه آنها برای پیشبرد بهتر امور بهره خواهم برد.
    نادری در ادامه توضیحاتش در خصوص شورای مشورتی شهرستان پاوه؛ گفت: این افراد دلسوزان شهرستان و منطقه هستند و با تخریب کردن وجهه این افراد در دنیای مجازی نظرم راجع به کسانی که امین خود دانسته و میدانم، عوض نمی شود.
    از وی در ارتباط با عملکرد اخیر شورای مشورتی و نشست هایشان با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جویا شدم، وی در این زمینه گفت: یکی از بهترین عملکردهای مثبتی که از شورای مشورتی شهرستان پاوه ارائه شد، همین نشست هاست که امیدوارم با همکاری بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت بررسی مشکلات و مسائل و ارائه راهکارها ادامه داشته باشد.
    وی در پایان سخنانش بار دیگر به همفکری در جهت رسیدن به اوراماناتی توسعه یافته با تاکید بر خرد جمعی گفت: اگر در شهرستان های حوزه انتخابیه ام کسانی را برای شورای مشورتی ام انتخاب کرده ام، در جهت رسیدن به خرد جمعی و همفکری درخصوص آبادانی و توسعه هرچه بیشتر منطقه است. اگر کسانی علاقمند و دلسوز قصد داشته باشند به این عزیزان یاری برسانند، می توانند در قالب طرح ها و ایده های پیشنهادی شان به این افراد و دفاتری که در شهرستان های حوزه انتخابی  وجود دارند؛ مراجعه و با منتخبین من شور و مشورت داشته و همکاری کنند.

    ارسالی از کوثر فخری / خبرنگار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *