×

پیگیر ترمیم جاده باینگان هستیم

  • کد نوشته: 12657
  • ۲۶,خرداد ۱۳۹۶
  • 1660 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: پیرو مطرح نمودن چندین باره وضعیت نابسمان محور باینگان در این پایگاه خبری، مهندس ابراهیم شهریاری رییس اداره راهدای شهرستان پاوه توضیحاتی در این خصوص ارائه نمود.

    پیگیر ترمیم جاده باینگان هستیم
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان مهندس شهریاری رییس اداره راهدای شهرستان پاوه، عدم ترمیم دو کیلومتر انتهایی جاده باینگان را کوتاهی شرکت گاز استان کرمانشاه و عدم توجه به تعهدات خود عنوان نمود.
    وی گفت: برابر تعهدات فی مابین پیمانکار گاز رسانی به شهر باینگان تاکنون  ۱۵۰ میلیون تومان بدهی ترمیم قبلی را نیز پرداخت ننموده است و در این راستا نیز تمامی مدارک و تعهدات شرکت گاز را به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تحویل نموده و از ایشان مصرانه خواستیم پیگیر پرداخت مطالبات توسط شرکت گاز و تکمیل فرآیند بازسازی و بهسازی آسفالت جاده باینگان بوده و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع هستیم. سال گذشته شرکت گاز استان کرمانشاه متعهد شد تا اول آذر ماه کار مرمت آسفالت را تمام کند که در این زمینه کوتاهی نموده است.
    وی افزود: برای روکش سراسری جاده باینگان و نیز نقاط حادثه خیز درخواست اعتبار نمودیم که در صورت تصویب اقدام خواهد شد و همچنین در سال جاری بیش از ۲۱۰ متر نیوجرسی در تعدادی از پرتگاه های خطرناک نصب شده که نشانه توجه به جاده مذکور است.

    وی در پایان یادآور شد: از اداره کل راهداری استان کرمانشاه درخواست نمودیم تا ترمیم و مرمت ۲ کیلومتر نهایی جاده باینگان، از صدور هر گونه مجوز در سایر نقاط استان برای شرکت گاز خوداری شود.

    پایگاه خبری آوای باینگان ضمن تشکر از مهندس شهریاری به جهت پاسخگویی و تنویر افکار عمومی یادآور می شود تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهد بود ان شاالله

     

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پیگیر ترمیم جاده باینگان هستیم”

    1. غفور رستم زاده گفت:

      با سلام و سپاس از پاسخگویی مهندس شهریاری امیدواریم این مهم اتفاق بیافته هر چند خواسته اصلی مردم بخش باینگان روکش کلی آسفالت دو راهی پاوه تا ورودی شهر باینگان هست و این خواسته بر حق این مردم صبور و قانع که بیش از ۲۰ سال انتظار میکشند و این بار تا حصول نتیجه مثبت کوتاه نخواهند آمد
      لطفا تدبیر کنید که مردم همچنان امیدوارند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *