×

برگزاری نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر نماینده پاوه و اورامانات در تهران

  • کد نوشته: 12745
  • ۲۰,تیر ۱۳۹۶
  • 1235 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سومین نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر شهاب نادری در تهران برگزار شد.

    برگزاری نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر نماینده پاوه و اورامانات در تهران
  • به گزارش آوای باینگان روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۶ نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر مراجعات مردمی شهاب نادری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

    در این نشست نماینده اورامانات با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه گفت:هنگامی که هجمه و تخریبی در فضای مجازی و حقیقی صورت می گیرد، تنها رسانه است که می تواند شفاف‌سازی کرده و اثبات کنند موضوعی حقیقت دارد یا خیر.

    نادری به بازدید اصحاب رسانه اورامانات از صحن مجلس پرداخت و گفت: شما با فعالیت خبرگزاری خانه ملت آشنا شده اید و از نزدیک نیز با تهیه خبر سروکار داشته اید، می دانید که آمارها و ارقام خوبی درخصوص آسیب های اجتماعی و وضعیت اقتصادی در اورامانات وجود ندارد،متاسفانه ما پیشرفت قابل توجهی نداشته ایم و امتیازات و اعتبارات کسب شده برای منطقه در جایی دیگر و منطقه ای دیگر استفاده شده است!

    نادری با اشاره به تذکرات خود در مجلس گفت: اگرچه گاهی با تندی تذکری می دهم و با وزارتخانه درگیر می شوم، اما همین تذکرات و نامه نگاری هاست که منجر به نتیجه مثبت می گردد.

    نادری در ادامه به پیشرفت در شهرک های صنعتی منطقه اشاره کرد و گفت:قول خواهم داد درهمه شهرهای اورامانات پیشرفت قابل توجهی در خصوص تحولات منطقه خواهید دید.

    وی ادامه داد: اگر تلاشی در جهت پیشرفت و توسعه منطقه نداشته باشیم، نسل آینده ما نسل سوخته ای خواهد بود که در کمترین امکانات زندگی خواهد کرد.
    شهاب نادری به کم کاری برخی از مسئولان سطح شهرستان و استان اشاره کرد و گفت:بیشتر مسئولین پاسخگوی نیازها و مشکلات منطقه نبوده اند و کم کاری آنان مزید بر علت شده و متاسفانه شاهد پسرفت هستیم.مسئولان و مدیران متاسفانه برای حفظ میز خود حاضر به انجام هر کاری هستند.

    نادری در پایان به جذب ۴۵ میلیاردی برای ساخت و بهره برداری پد هلیکوپتر و آشیانه هلیکوپتر اشاره کرد و گفت: تا کنون ۲/۵ میلیارد برای این آشیانه هزینه شده است.

    • خبرنگار: کوثر فخری

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *