×

تقدیر و تشکر از خانواده نیما کمانگرپور بیمار مبتلا به اوتیسم کامیارانی

  • کد نوشته: 12975
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۹
  • 2660 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: کمپین مهربانی های کوچک جوانرود از زحمات خانواده “نیما کمانگرپور” بیمار مبتلا به اوتیسم کامیارانی تشکر و قدردانی نمودند.

    تقدیر و تشکر از خانواده نیما کمانگرپور بیمار مبتلا به اوتیسم کامیارانی
  • به گزارش آوای باینگان اوتیسم یا درخودماندگی (به انگلیسی: Autism) نوعی اختلال رشدی (از نوع روابط اجتماعی) است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. علائم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می‌کند و علّت اصلی آن ناشناخته‌است. این اختلال در پسران شایع‌تر از دختران است.
    کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم، در ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به بازی، مشکل دارند. این اختلال، ارتباط با دیگران و دنیای خارج را برای آنان دشوار می‌سازد.
    مهربانی ها وصله رحم از اصول انسانی و وظیفه همگانی به شمار میرود. گاهی شاد کردن چهره یک همنوع چنان لذتی می بخشد و چنان قوت قلب می دهد که وصف ناپذیر است.
    کمپین مهربانی های کوچک جوانرود با حضور دکتر جلال منوچهری  (متخصص و جراح عمومی بیمارستان سینا کامیاران) عضو کمپین مهربانی به رسم مهربانی و ادای وظیفه انسانی از خانواده”نیما کمانگر پور”مبتلا به بیماری اوتیسمی در شهر کامیاران دیدار نمودند.
    در این دیدارکمپین مهربانی های کوچک جوانرود از زحمات پدر و مادر نیما کمانگرپور تشکر و قدردانی و به رسم یادبود هدایایی به آن خانواده محترم اهداگردید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *