×

برگزاری باشکوه اولین آئین شکرگزاری انار و دومین جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان

  • کد نوشته: 13140
  • ۱۱,آبان ۱۳۹۶
  • 3975 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: اولین آئین شکرگزاری انار و دومین جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان (ناب) برگزار شد.

    برگزاری باشکوه اولین آئین شکرگزاری انار و دومین جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان در این مراسم باشکوه که به میزبانی شهر باینگان و توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان (ناب) در محل پارک تفریحی شیوسر و مجتمع فرهنگی هنری شهر باینگان با حضور دکتر طالع ماسوله پدر گردشگری ایران ، مهندس محمدعلی بیطرف رئیس کنسرسیوم توسعه گردشگری و صنایع فرهنگی ایران، مسئولین ارشد استان کرمانشاه از جمله جناب آقای مهندس خسروانی مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای، فرماندار شهرستان پاوه، بخشدار باینگان،اعضای شورای اداری شهرستان پاوه، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها ، اصحاب رسانه ،جمع کثیری از فعالین حوزه گردشگری و گردشگران پر شماری که هم در قالب تور و به صورت انفرادی در مراسم حضور به هم رسانیده بودند برگزار گردید.
    در این اجتماع بزرگ یک روزه که با استقبال گسترده مردم رو به رو گشته و با برنامه های مفرح فرهنگی همراه بود.
    در این مراسم از بسته بندی محصولات پاک باینگان با برند ((چاوگ)) توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان رونمایی شد و همچنین طی مراسمی از نخستین دستگاه آب انار گیر سنتی که طراحی و ساخت آن نیز توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان انجام گرفته بود پرده برداری گردید.
    طبخ غذاهای سنتی، ارائه محصولات باغی و غذایی ارگانیک و صنایع دستی منطقه اورامانات از دیگر قسمت های این مراسم بود که بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

    عکس: ادریس خسروی زاده

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “برگزاری باشکوه اولین آئین شکرگزاری انار و دومین جشنواره غذاهای بومی محلی در باینگان”

    1. شهروند گفت:

      مراسم باشکوه و مفرحی بود.تشکر از همه ی دست اندرکاران و زحمت کشان.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *