به گزارش آوای باینگان، مسعود شریفی، در گفتگو با خبرنگار کردپرس عنوان کرد: خوشبختانه در زمان اجرای مطالعات طرح بزرگراه قزانچی _ پاوه جهت اخذ مجوز ماده ۲۳، از فرصت استفاده کردیم و اجرای کمربندی در شهرهای روانسر و پاوه نیز در این طرح گنجانده شد و به شکل بزرگراهی و دوبانده اجرایی می شوند.
وی گفت: مجوز ماده ۲۳ این طرح از سازمان مدیریت اخذ شده و تحت عنوان جاده قزانچی _ پاوه پیوست قانون مجلس شده است ولی اجرای آن مستلزم تامین اعتبار است.
شریفی در مورد مسیر اجرای کمربندی پاوه گفت: موقعیت و مکان طرح کمربندی در دست طراحی است زیرا باید عواملی مانند هزینههای اجرایی و تملک مسیر نهایی در نظر گرفته شود و همچنین مسیر انتخاب شده باید به حل مشکلات شهر کمک کند.
وی در ادامه یکی دیگر از مشکلات پیش روی اجرای کمربندی پاوه را موضوع تملک اراضی دانست و گفت: زمینها در منطقه اورامانات بسیار با ارزش هستند و اغلب از اجرای طرح در آنها جلوگیری میکنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین به خاطر توپوگرافی خاص اورامانات و وجود تپهها و کوهها، هزینههای اجرایی طرح ها در این منطقه چند برابر شهرستانهای جنوبی استان است.
دیدگاهتان را بنویسید