×

اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان برای تأمین نیازمندی‌های بخش درمان پاوه

  • کد نوشته: 18250
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۷
  • 467 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از اختصاص اعتباری بیش از بیست و هشت میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون ریال به بخش درمان پاوه خبر داد.
    اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان برای تأمین نیازمندی‌های بخش درمان پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، فاروق سلیمی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: با سفر دکتر مرادی ریاست دانشگاه به شهرستان در هفته گذشته خوشبختانه تصمیمات مهمی برای ایجاد تحولی جدی در زیرساخت ها و پروژه های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان اتخاذ شد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه از اختصاص اعتباری بیش از بیست و هشت میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون ریال به بخش درمان برای ایجاد ۲ تخت جداگانه ICU شامل تجهیزات (تخت ویژه ۲ عدد، ونتیلاتور ۲ عدد، مانیتور قلبی ۳ عدد، ترالی احیا ۱ عدد، سرنگ‌پمپ ۲ عدد، تشک مواج ۲ عدد) و همچنین احداث پانسیون رادیولوژی در بیمارستان قدس خبر داد و افزود: با ایجاد این دو تخت می توان روند خدمات رسانی به بیماران بدحال به ویژه بیماران کووید ۱۹ را به نحو قابل ملاحظه ای بهبود بخشید.

     سلیمی همچنین از موافقت و دستورات ریاست دانشگاه برای تسریع در چند پروژه مهم بخش بهداشت خبر داد و اعلام کرد تجهیز مرکز شمشیر، تسریع در روند ساخت مرکز شماره ۲ در میدان بسیج پاوه و رفع موانع احداث مرکز شماره ۳ در تپه کوله مهمترین پروژه های بخش بهداشت هستند.

    وی گفت: با دستورات ریاست دانشگاه روند ساخت و تجهیزات شتاب خواهد گرفت و امیدواریم با به ثمر نشستن این پروژه های مهم بیش از پیش پایه های ارایه خدمات سلامت عمومی در شهرستان مستحکم و زمینه ارتقای شاخص های سلامت در شهرستان فراهم شود.

    منبع: هزارماسوله

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *