×

استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی شهر پاوه

  • کد نوشته: 22471
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۳
  • 182 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه از راه اندازی کیوسک اطلاع‌رسانی و استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی این شهر خبرداد. ‌
    استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی شهر پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، هادی شریفی روز پنجشنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ با اشاره به استقبال خوب میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان، اظهارکرد: باوجود مقارن شدن ایام نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و بارندگی‌های شدید روزهای گذشته، شاهد استقبال بسیار خوب میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری پاوه هستیم. 

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان پاوه تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به میهمانان نوروزی، یک کیوسک اطلاع‌رسانی در ورودی شهر پاوه راه اندازی شده‌است. 

    او افزود: در این کیوسک اطلاع‌رسانی، راهنمایان گردشگری مسلط به سه زبان کردی، فارسی و انگلیسی با لباس زیبای کردی مستقر شده‌اند و ضمن تبریک شروع سال نو به گردشگران نوروزی، به معرفی شهرستان پاوه و مناطق گردشگرپذیر زیبای آن می‌پردازند. 

    شریفی یادآورشد: همچنین این راهنمایان گردشگری باتوجه به تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت، توصیه‌هایی را به گردشگران نوروزی در خصوص لزوم رعایت شئونات اسلامی و ماه مبارک رمضان و پاسداشت فرهنگ مردم منطقه اورامانات دارند.

    او در ادامه از استقبال بالای گردشگران از موزه مردم‌شناسی شهرستان پاوه هم خبرداد و گفت: باتوجه به برگزاری یک نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایش موزه مردم شناسی یکی از هنرمندان پاوه‌ای در این نمایشگاه شاهد استقبال خوبی از موزه مردم‌شناسی هستیم. 

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *