×

اصل فاصله گذاری اجتماعی هنگام ثبت نام دانش آموزان رعایت گردد

  • کد نوشته: 14807
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۲
  • 1284 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در جلسه ستاد ثبت نام این منطقه، بر اصل فاصله گذاری اجتماعی و مراجعه بر اساس حروف الفبا و جلوگیری از تجمع، هنگام ثبت نام دانش آموزان تاکید نمود.
    اصل فاصله گذاری اجتماعی هنگام ثبت نام دانش آموزان رعایت گردد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان ، صبح روز دوشنبه ۲ تیرماه سال جاری، جلسه ستاد ثبت نام این منطقه با حضور اعضا در دفتر رئیس اداره برگزار گردید.

    در ابتدای این جلسه امیر ظاهری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران در راستای آموزش التکترونیکی دانش آموزان در ایام کرونایی، گفت: نظر به آغاز سال تحصیلی آینده از شهریور ماه جاری، می طلبد فرآند ثبت نام دانش آموزان در اسرع وقت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت پذیرد.

    ظاهری با تاکید بر حفظ سلامت عوامل اجرایی و دانش آموزان، بر اصل فاصله گذاری اجتماعی و مراجعه بر اساس حروف الفبا و جلوگیری از تجمع، هنگام ثبت نام دانش آموزان تاکید نمود.

    پس از بیان نظرات سایر اعضا پیرامون دستور جلسه، اهم نکات مورد بحث طی بخشنامه ای جهت اجرا به مدارس ابلاغ گردید.

    بر این اساس، مقرر گردید، فرآیند ثبت نام دانش آموزان مدارس شهری و روستایی تا پایان مرداد ماه  ثبت نام دانش آموزان مدارس عشایری تا پایان شهرویور ماه به اتمام برسد.

    هم چنین، دو پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در شهرهای باینگان و بانه وره وظیفه سنجش نوآموزان را در تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد بر عهده خواهند داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *