×

ملا قادر قادری امام جمعه پاوه واکسن ایرانی “کوو برکت” را تزریق کرد

  • کد نوشته: 17460
  • ۱۷,مرداد ۱۴۰۰
  • 517 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه و عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان پاوه دوز اول واکسن ایرانی کوو برکت را تزریق و از تلاش‌های مدافعان سلامت قدردانی کرد.
    ملا قادر قادری امام جمعه پاوه واکسن ایرانی “کوو برکت” را تزریق کرد
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای باینگان ، ماموستا مُلا قادر قادری پس از دریافت واکسن کوو برکت در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اوج گیری دوباره کرونا و شرایط خاص شهرستان و موجود بودن واکسن به اندازه کافی از مردم شهرستان می خواهم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

    ماموستا قادری در خصوص تأخیر در تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: با وجود اینکه طی چند مرحله مشمول اولویت سنی تزریق واکسن بودم، به دلایل ابتلای به کرونا در سال گذشته و اولویت تزریق واکسن بیماران خاص این تاخیر صورت گرفته است.

    ایشان افزود: مردم همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قراردهند و با توجه به امکانات و بسترهای فراهم شده با اطمینان بیشتر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

    ماموستا قادر قادری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون بخش زیادی از جامعه واکسن را دریافت کرده‌اند و امروز فرصتی مناسب برای تزریق واکسن اینجانب بود.

    وی گفت: همه ما باید دستاوردهای محققان داخلی را تکریم و به آنها اعتماد کنیم تا زمینه پویایی و بالندگی بیشتر دانشمندان و کشور را فراهم کنیم.

    امام جمعه پاوه از تلاش های محققان ایرانی برای ساخت واکسن کوو برکت قدردانی کرد و اظهار داشت: این واکسن حاصل مجاهدت علمی دانشمندان ایرانی است و باور به توانمندی آنان کشور را در مسیر پیشرفت و خوداتکایی قرار می دهد.

    ماموستا قادری اضافه کرد: راه قدرشناسی از قشر تلاشگر و جهادگر مدافعان سلامت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و از جمله تزریق واکسن است.

    انتهای پیام

    خبرنگار: ذکریا رستمی

    نویسنده: ذکریا رستمی
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *