×

اولین مرکز رزرواسیون تاسیسات گردشگری در پاوه شروع به کار کرد

  • کد نوشته: 21405
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۲
  • 323 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه گفت؛ اولین مرکز رزرواسیون تاسیسات گردشگری برای اولین بار در استان کرمانشاه شروع به کار کرد.
    اولین مرکز رزرواسیون تاسیسات گردشگری در پاوه شروع به کار کرد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه گفت؛ اولین مرکز رزرواسیون تاسیسات گردشگری برای اولین بار در استان کرمانشاه و به همت شرکت گردشگری سیران پاوه و با مدیریت آرام عبدی در ورودی سه راهی بیمارستان میدان شورا تاسیس و شروع به کار کرد.

    هادی شریفی اظهار داشت؛ با هدف ایجاد دسترسی آسان و مناسب شهروندان و میهمانان و گردشگران ورودی به شهرستان به اطلاعات مربوط به مکان های بوم گردی؛ سویت ها؛ آثار، ابنیه و اماکن تاریخی، میراثی و گردشگری شهری و هدایت آنان به این اماکن مرکز رزرواسیون طراحی و راه‌اندازی شده است.

    وی افزود ؛با توجه به اینکه شهرستان پاوه همواره و در همه فصول به عنوان مقصد گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور و خارج کشور است که در دو سال اخیر نیز با ثبت جهانی اورامانات این منطقه شاهد حضور مسافران بیشتری بوده است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری پاوه ادامه داد و گفت ؛لذا این شهرستان دارای مکانهای گردشگری و تاریخی بی شماری است که هر ساله مسافران زیادی را جذب خود خواهد کرد به طوری که در تعطیلات نوروزی شاهد حضور ۲۵ هزار خودرو غیر بومی و در سایر تعطیلات فصول نیز بیش از ۳۵۰۰ خودرو در مکانهای گردشگری شهرستان حضور پیدا می کنند.

    شریفی افزود ؛همچنین اداره میراث فرهنگی در شهرستان هم در طول سالیان گذشته اقدام به صدور مجوز مکان های بوم گردی و سویت ها کرده است که اطلاع و اگاهی از این مکان ها بسته به نوع و مکان و هزینه های آن به مسافران خدمات ارائه داده می شود.

    وی گفت ؛ از این پس مهمانان و گردشگران می توانند به آسانی تمام اطلاعات لازم در مورد مسیر های توریستی، اماکن تاریخی، پارک های تفریحی، هتل ها، مناطق تفریحی، استراحتگاه ها و… پیدا کنند.

    وی گفت؛ این مکان هر لحظه آماده ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران خواهد بود و می توانند واحدهای بوم گردی را به صورت تیزر فیلم مشاهده و گردشگر پس از بررسی مکان اقدام به رزرو مکان نماید.

    آرام عبدی مدیر این مرکز نیز گفت؛ تمامی صاحبان اقامتگاه ها و واحدهای اجاره ای گردشگری می توانند با مراجعه به این مرکز و در راستای ساماندهی گردشگران برای اسکان اقدام کنند./

    انتهای پیام

    خبرنگار: لقمان رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *