×

بافت فرهنگی شهر «نودشه» ظرفیت بزرگ برای توسعه گردشگری است

  • کد نوشته: 18565
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۲
  • 728 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه، بافت میراث فرهنگی شهر «نودشه» را ظرفیت بزرگی برای توسعه بخش گردشگری دانست و از شهرداری و اعضای شورا خواست تا شهروندان ساکن این بافت را به طرف ایجاد اماکن بوم‌گردی و خانه مسافرهای سنتی سوق دهند.
    بافت فرهنگی شهر «نودشه» ظرفیت بزرگ برای توسعه گردشگری است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «جلیل بالایی» در مراسم معارفه شهردار نودشه از توابع شهرستان پاوه افزود: به طور قطع،  شهروندان و شهرداری می توانند در بخش گردشگری این شهر سرمایه گذاری کرده تا بافت شهری ارزش افزوده بهتری به دست آورد.

    وی اظهار داشت: شورای شهر نودشه به دلیل معرفی سرپرست و متعاقب آن معرفی شهردار در این خصوص بسیار بهتر از سایر شوراهای شهری سطح شهرستان عمل کرد.

    فرماندار پاوه گفت: شهر به مثابه یک موجود زنده است برای اینکه این موجود زنده زیست نماید سه رکن فضای شهری، شهرداری و جمعیت باید با هم همکاری و مساعدت نمایند.

    وی افزود: شورای شهر باید نسبت به تصویب عوارض به روز شده اقدام نماید و اعضای شورای شهر باید بدانند با تصویب عوارض در واقع در درازمدت به توسعه شهر و رفاه برای شهروندان کمک می کنند.

    بالایی تاکید کرد: در هیچ جای کشور و دنیا پسماند شهری بصورت رایگان از شهر جمع آوری نمی شود و نودشه نیز در این خصوص نباید استثنا شود شورا وظیفه دارد اعتماد متقابل شهروندان و شهرداری را جلب نماید.

    وی با بیان اینکه شورای شهر، شهردار و پرسنل شهرداری باید دارای انسجام قوی باشند تا بتوان به توسعه شهری رسید، گفت: متاسفانه برخی اوقات در شهرداری صداهایی به گوش می رسد که مخل انسجام است و با این اخلال شهروندان متضرر می گردند که شورا و شهردار باید این شرایط را کنترل کنند.

    سرپرست فرمانداری پاوه یادآور شد؛ باتوجه به درخواست رییس شورا در خصوص تسریع عملیات گازرسانی به شهروندان به طور قطع پیگیر موضوع خواهم بود و به شهروندان نودشه قول می‌دهم تا برای رفع مشکلات شهر درصد بالایی از توان خود را به این موضوع معطوف دارم.

    در این مراسم «مختار احمدی» به عنوان شهردار جدید نودشه معرفی شد.  

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *