×

با همت نیکوکاران یک جوان زندانی پس از ۵ سال آزاد شد

  • کد نوشته: 18940
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۳
  • 1710 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و مددکار زندان پاوه و همت خیرین و خصلت گذشت و جوانمردی شکات، مقدمات آزادی یکنفر زندانی جوان معسر بعد از ۵ سال زندانی بودن فراهم گردید.
    با همت نیکوکاران یک جوان زندانی پس از ۵ سال آزاد شد
  • به گزارش آوای باینگان، بهمن عزیزی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و مددکار زندان پاوه و همت خیرین و خصلت گذشت و جوانمردی شکات، مقدمات آزادی یکنفر زندانی جوان معسر بعد از ۵ سال زندانی بودن فراهم گردید.

    وی با اعلام این خبر افزود: با اهتمام و تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی و مددکار زندان پاوه طی دعوت از شکات  و بعد از بحث و گفتگو ، در نهایت شکات از بخشی از طلب خود به مبلغ ۵۶ میلیون تومان را گذشت و مقدمات آزادی زندانی را فراهم شد.

    عزیزی افزود؛ در این رابطه در یک پرونده شاکی که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان از زندانی طلب داشت با توجه به معسر بودن زندانی و وساطت اعضای شورای حل اختلاف و مددکار زندان با گذشت مبلغ ۳۰ میلیون تومان و با دریافت مبلغ ۳۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین ۱۵ میلیون تومان کمک خیر آقای عثمان فتاحی و ۱۵ میلیون تومان کمک بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه و تعهد فی مابین شاکی و زندانی در خصوص  پرداخت مابقی رد مال به مبلغ ۵۰ میلیون تومان ظرف یکسال بعد از ازادی شاکی رضایت خود را اعلام نمود.

    بهمن عزیزی ادامه داد و گفت؛در پرونده دیگر شاکی که مبلغ ۳۱ میلیون تومان از زندانی طلب داشت با توجه به وضعیت معسر بودن زندانی و وساطت و پادرمیانی  اعضای شورای حل اختلاف و مددکار زندان مبلغ ۲۶ میلیون تومان از طلب خود را بخاطر رصای خداوند گذشت نمود.

    سرپرست زندان پاوه گفت؛با پیگیری یکی از خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه مبلغ ۵ میلیون تومان توسط خیر خوشنام و جوان پاوه آقای سعید ویسی به حساب شاکی پرداخت و ایشان با دریافت مبلغ فوق رضایت خود را به زندانی اعلام کرد.

    سرپرست زندان پاوه که مسئولیت شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی پاوه را نیز عهده دار است افزود: اعضای شورای حل اختلاف و مددکار زندان پاوه در سایه ارشادات و بذل توجه حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم و تعامل مناسب و همکاری دادستان محترم و رئیس محترم دادگستری و مدیر عامل و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان و افراد  خیر و نیکوکار و گروه‌های جهادی بسیج سپاه و حقوق دانان این شهرستان اقدامات مفید و تاثیرگذار در جهت حل اختلاف و ایجاد صلح و سازش و در نهایت آزادی زندانیان معسر و نیازمند و کمک به خانواده آنان به عمل آورده و عملکرد مثبت و درخشانی در این راستا به ثبت رسانده اند.

    سرپرست زندان پاوه در ادامه ضمن تشکر ازیکی خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه همچنین از خیرین و شکات پرونده که با بذل و بخشش و خصلت گذشت خود موجبات آزادی یکنفر زندانی جوان معسر را بعد از ۵ سال فراهم نمودند تقدیر نمود و افزود کار نیکوی انفاق و کمک به نیازمندان موهبتی بزرگ است که پروردگار مهربان نصیب هر کسی نخواهد کرد.

    وی گفت؛ نیکوکاران و افراد دارای خصلت گذشت و مردانگی با روح بلند و مناعت طبع، با دلسوزی و دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای افراد گرفتار و معسر و نیازمند  آرزو دارند. این عزیزان دلسوز  به یقین  در پیشگاه حضرت حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش دنیوی و اخروی برخوردار خواهند بود.

    منبع: سلام پاوه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *