×

برگزاری اولین تور تخصصی گردشگری از تهران به منطقه اورامانات / عکس

  • کد نوشته: 12382
  • ۲,اردیبهشت ۱۳۹۶
  • 4029 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: نخستین تور گردشگری اورامانات در تاریخ ۲۹ فروردین لغایت ۱ اردیبهشت ماه توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان برگزار شد.

    برگزاری اولین تور تخصصی گردشگری از تهران به منطقه اورامانات / عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان اورامانات کرمانشاه با مجموعه ای بینظیر از جاذبه‌های گردشگری در صورت داشتن زیر ساخت لازم به یک قطب گردشگری در کشور تبدیل خواهد شد.
    در این تور که بیشتر افراد آن را بازنشستگان پزشکی و دانشگاهی تهران را شامل میشد به یکی از خاطره انگیز ترین تورهای گردشگری ایران تبدیل شد، بطوریکه همه افراد تور به ضرس قاطع اعلام کردند که این تور بهترین توری بود که تا الان تجربه کرده بودیم.

    غفور رستم زاده مدیر عامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان گفت: این تور به مدت سه روز و دو شب در اورامانات برگزار شد و گردشگران از جاذبه های اورامانات و بویژه منطقه باینگان بازدید بعمل آوردند.
    وی در ادامه گفت: در این تور، گردشگران در خانه بوم گردی واقع در روستای ساتیاری اقامت نمودند و برای نخستین بار با غذاهای محلی و سنتی از گردشگران پذیرایی شد.
    وی عنوان کرد:کلانه،خورشت جعفری کوهی(برزا) بورانی کنگر و کباب چنجه و خورشت خلال وعده های شام و ناهار و کره و شیرازه(سولکه) شیر گوسفند و تخم مرغ محلی وعده صبحانه تور بود.
    رستم زاده اظهار کرد: این تور اولین تور رسمی با مدیریت شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان بوده که در منطقه اورامانات برگزار شده و آمادگی کامل را برای برگزاری تورهای گردشگری در این منطقه داریم و امیدواریم که شاهد برگزاری تورهای بیشتری در سطح منطقه باشیم.
    مدیر عامل تعاونی نیک اندیشان باینگان گفت: گردشگرانی که در این تور حضور داشتند از نحوه برگزاری این تور رضایت کامل داشته و منطقه اورامانات را جز بکرترین مناطق ایران عنوان کردند و این منطقه را مکانی جدید برای سفرهای بعدی خود انتخاب نموده اند.
    وی گفت :اورامانات دارای پتانسیلهای زیادی در جذب گردشگر میباشد و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی منطقه سرمایه گذاری در این بخش یکی از بهترین راهکارها میباشد.
    رستم زاده در ادامه گفت: همچنین از مسئولان منطقه ای و استانی درخواست همکاری نموده و اظهار داشت اکنون که جوانان آستین همت برای آبادانی منطقه بالا زده اند حمایتهای دولتی بهترین مکمل برای حصول نتیجه مثبت خواهد بود.
    وی همچنین از مردم باینگان به خاطر همکاری و همراهی صمیمانه با گروه تحت مدیریتشان قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد روزی فرا رسد که شاهد شکوفایی منطقه اورامانات بخصوص بخش باینگان باشیم.
    وی در پایان گفت: طاق بستان کرمانشاه،غار قوری قلعه، غار حسین کوهکن، جنگل مرخیل باینگان، چشمه سفید آب باینگان، شهر پاوه، چشمه هانی کوان پاوه، روستای هجیج و چشمه بل و ییلاق زیبای شیوسر جاذبه های گردشگری تور اورامانات بودند.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “برگزاری اولین تور تخصصی گردشگری از تهران به منطقه اورامانات / عکس”

    1. ممنون از اطلاعات خوبتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *