×

برگزاری مراسم جشن شکوفه ها در مدارس نوسود

  • کد نوشته: 18032
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۱
  • 849 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: جشن شکوفه ها و جوانه ها همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس منطقه نوسود برگزار شد.
    برگزاری مراسم جشن شکوفه ها در مدارس نوسود
  • به گزارش آوای باینگان، روز پنج شنبه یکم مهر ماه ۱۴۰۰ مراسم جشن شکوفه ها به صورت نماین در آموزشگاه امام محمد غزالی نوسود با حضور مسئولین سطح شهر نوسود و اولیاء دانش آموزان ، پیشکسوتان آموزش و پرورش برگزار گردید.

    در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام اله مجید و سر دادن سرود جمهوری اسلامی ، زنگ شکوفه ها توسط یکی از پیشکسوتان آموزش و پرورش نواخته شد .

    رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود جشن شکوفه ها را نماد آغاز سال تحصیلی و ورود به مقطع تازه ای از زندگی دانست و بر ایجاد فضایی شاداب و با نشاط و ایجاد بستر های لازم جهت شناسایی و شکوفایی استعداد های بالقوه دانش آموزان در مدارس توصیه و تاکید کرد.

    نجیب ویسی در بخشی از سخنان خود از آمادگی لازم این منطقه جهت بازگشایی مطلوب واحد های آموزشی و پرورشی در روز اول مهر خبر داد و اضافه کرد جشن آغاز تعلیم و تربیت با حضور بخشدار و مسئولین سطح بخش ، اعضاء محترم شورا های اسلامی شهر و روستا ، دهیاران و فرهنگیان فرهیخته و اولیاء آنان و دانش آموزان عزیز در تمامی واحد های آموزشی شهری و روستایی اجرا و به صورت نمادین در دبستان امام محمد غزالی نوسود برگزار گردید .

    در پایان  مراسم از مدیر دبستان امام محمد غزالی نوسود که به شرف بازنشستگی نائل شده بود با لوح تقدیر و هدایایی از ایشان تقدیر بعمل آمد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *