×

دادستان پاوه:
بود و نبود اجرائیات شهرداری پاوه تفاوتی ندارد

  • کد نوشته: 22105
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۳
  • 302 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دادستان پاوه با انتقاد از عملکرد اجراییات شهرداری گفت: بود و نبود اجرائیات شهرداری پاوه تفاوتی ندارد چون وظیفه خود را انجام نمی‌دهند.
    بود و نبود اجرائیات شهرداری پاوه تفاوتی ندارد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، نوید صحرایی دادستان پاوه امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ در جلسه کارگروه ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان با تاکید بر نظارت بر ساخت و سازها در شهرها و روستاها، ضمن انتقاد از اجرائیات شهرداری پاوه، اظهار کرد: بود و نبود اجرائیات شهرداری پاوه تفاوتی ندارد چون وظیفه خود را انجام نمی‌دهند.

    وی افزود: برخی از مسؤولین با عدم پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و عدم اجرای قانون مردم را در تنگنا قرار داده‌اند.

    دادستان پاوه گفت: مدیران اجرایی شهرستان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برنامه و راهکار داشته باشند و موانع اجرایی مصوبات را برطرف کنند.

    وی در پایان، خاطرنشان کرد: بنده نظارت خود بر مسؤولین را اعمال و مطالبه‌گری از آن‌ها را به جد دنبال خواهم نمود و عملکرد آن‌ها را زیر نظر خواهم داشت و برای احقاق حقوق عامه تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

    اردشیر رستمی، فرماندار پاوه نیز، گفت: استحکام بنا وجه اشتراک همه شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان است و باید به طور جدی بر آن نظارت شود.

    وی ادامه داد: با اقدام به موقع از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها پیشگیری کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی حتما برای متخلفین تشکیل پرونده دهید.

    فرماندار پاوه افزود: اداره امور آب در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها و چشمه ها اهتمام جدی داشته باشد./

    انتهای پیام

    خبرنگار: لقمان رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *