×

بیش از ۲۶ میلیارد ریال برای توسعه ورزش روانسر اختصاص یافت

  • کد نوشته: 18641
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۷
  • 2223 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برای توسعه بخش ورزش شهرستان روانسر در سال‌جاری، ۲۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال مصوب شده و اختصاص یافته است.
    بیش از ۲۶ میلیارد ریال برای توسعه ورزش روانسر اختصاص یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان روانسر افزود: از محل اعتبارات نفت و گاز ۱۶ میلیارد ریال برای احداث سکوی تماشاچی زمین فوتبال روانسر مصوب شده که در حال مبادله موافقت نامه هستیم.

    وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده نیز برای توسعه ورزش این شهرستان مصوب شد،  ادامه داد: شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و چهار میلیارد ریال دیگر نیز برای احداث سکوی تماشاچی در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: عملیات احداث سکوی تماشاچی زمین فوتبال روانسر از سال گذشته آغاز و سه میلیارد ریال برای آن هزینه شد و اکنون بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    رحیمی با بیان اینکه شهرستان روانسر قابلیت های خوبی برای میزبانی مسابقات ورزشی دارد،  اضافه کرد: وضعیت سرانه ورزشی در روانسر مطلوب است و یکی از برنامه های اصلی باید حفظ و نگهداری این فضاها باشد.

    فرماندار شهرستان روانسر نیز در این آیین گفت: در سال های گذشته برای توسعه ورزش این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

    سعدی مصطفی زاده افزود: گسترش آسیب های اجتماعی مشکلات بیشتری به همراه دارد و مسئولین را با چالش مواجه می‌سازد و مهمترین عامل برای کاهش این آسیب‌ها، اهمیت دادن و توسعه ورزش است که خوشبختانه زیرساخت ها و ظرفیت های لازم را دارد.

    وی تاکید کرد: ساخت سکوی تماشاچی مطالبه مردم در حوزه ورزش است و ضرورت دارد با تخصیص اعتبارات این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

    فرماندار روانسر یادآور شد: فنس کشی زمین چمن روستای قوری قلعه، تخصیص اعتبارات برای نگهداری فضاهای ورزشی و احداث زمین فوتبال شهر شاهو با توجه به زیرساخت های موجود از دیگر نیازهای شهرستان است.

    در این آیین از خدمات ادریس محمودی قددرانی و محمد یاری به عنوان مسئول جدید اداره ورزش و جوانان روانسر معرفی شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *