×

بیمارستان موقت در روانسر ایجاد می‌شود

  • کد نوشته: 15743
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۹
  • 357 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از محل احداث بیمارستان موقت روانسر گفت: باتوجه به فرآیند زمانبر اتمام بیمارستان اصلی براساس پیشنهاد نماینده اورامانات و موافقت وزارت بهداشت مقرر شد این مکان برای احداث بیمارستان موقت با کلیه تجهیزات لازم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده ‌شود.
    بیمارستان موقت در روانسر ایجاد می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه افزود: راه انداری بیمارستان پشتیبان با پیگیری های نماینده اورامانات امکان پذیر شده و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تجهیز در نظر گرفته شده است و وزارت بهداشت هم مساعدت ویژه در زمینه تأمین نیروی انسانی و تجهیزات خواهد داشت.

    استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طبق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمین مورد نظر که متعلق به جهاد کشاورزی است تا هفته آینده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهیم داد. همچنین دانشگاه نیز متعهد شده که از تاریخ دریافت اولین مرحله اعتبارات ظرف ۶ ماه پروژه را تحویل دهد.

    بازوند، پیگیری های رییس جهاد کشاورزی کرمانشاه برای اخذ مجوز لازم و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست.

    در این بازدید نماینده مردم اورامانات، امام جمعه روانسر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رییس سازمان جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و جمعی از مسوولین شهرستانی نیز حضور داشتند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *