×

بیمارستان موقت در روانسر راه‌اندازی می‌شود

  • کد نوشته: 14895
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۴
  • 1521 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که بیمارستان اصلی روانسر ساخته می‌شود تلاش داریم یک بیمارستان موقت را در روانسر راه‌اندازی کنیم.
    بیمارستان موقت در روانسر راه‌اندازی می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از ایرنا، آرش لهونی روز شنبه در بازدید از مکان پیشنهادی برای ساخت بیمارستان موقت در روانسر، با بیان اینکه ساخت بیمارستان اصلی روانسر یکی از اولویت های شهرستان است و این مهم یکی از اقداماتی است که همواره در دستور کار مدیران بوده و خواهد بود.

    وی ادامه داد: ساخت بیمارستان روانسر حدود ۴ تا ۵ سال طول می کشد و قابل توجیه نیست که مردم این شهرستان در این مدت فاقد بیمارستان باشند.

    عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای ساختار و چارت سازمانی و بودجه و اعتبارات بیمارستان موقت رایزنی های لازم را با وزارت بهداشت و درمان انجام خواهیم داد و همزمان نیز پیگیر عملیات اجرایی بیمارستان اصلی خواهیم بود.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: با پیگیری های نماینده مردم اورامانات ایجاد و راه اندازی بیمارستان موقت در دستور کار قرار گرفته است.

    دکتر محمودرضا مرادی افزود: کارشناسان و همکاران فنی دانشگاه مکان های پیشنهادی در روانسر را برای ایجاد بیمارستان موقت بررسی می کنند و سعی داریم این مهم را عملی کنیم.

    وی اضافه کرد: ایجاد این بیمارستان موقت در شهرستان روانسر نیازمند هماهنگی با وزارتخانه و اختصاص بودجه و چارت سازمانی است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان روانسر نیز اظهار داشت: بیمارستان این شهرستان به دلیل مشکلات فنی و پیمانکار متوقف شده و در حال فسخ قرارداد هستیم و تا برگزاری دوباره مناقصه و اجرایی شدن پروژه و بهره برداری کامل از آن، وجود یک بیمارستان در روانسر ضروری است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *