×

تذکر جدی فرماندار پاوه به مدیران غایب/ مسؤولان باید نسبت به حوزه عملکردی خود پاسخگو باشند

  • کد نوشته: 22835
  • ۳۱,اردیبهشت ۱۴۰۲
  • 117 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه گفت: مدیران باید خود شخصا در جلسه شورای اداری حضور داشته و عدم حضور آن‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست.
    تذکر جدی فرماندار پاوه به مدیران غایب/ مسؤولان باید نسبت به حوزه عملکردی خود پاسخگو باشند
  • به گزاش آوای باینگان، علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه در نشست شورای اداری شهرستان با تأکید بر حضور مدیران در جلسه، اظهار کرد: مدیران باید خود شخصا در این جلسه حضور داشته و عدم حضور آن‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست. این موضوع در ارزیابی پایان سال عملکرد مدیران لحاظ خواهد شد.

    وی با اشاره به بیاناتی از رییس جمهور مبنی بر اینکه پرسنل ادارات باید مردمدار، عملکرد انقلابی و نگاه جهادی و تحول در امورات داشته باشند، گفت: تمام دستورالعمل‌های ارسالی برای ادارات دولتی در این چند جمله است، که اگر نگاه انقلابی و مردمی باشد قطعا موفق خواهیم شد.

    سرپرست فرمانداری پاوه نگاهی به وضعیت اشتغال این شهرستان داشت و افزود: یک‌هزار و ۴۱۹ نفر در سامانه رصد ثبت‌نام شده که در این راستا ۱۸۲ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان تسهیلات نیز واگذار شده است.

    وی در این جلسه در حضور مدیران به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: تعدادی پروژه از جمله آبرسانی به شهر بانه‌وره، باینگان و نوسود در حال اجرا داریم که بخشی از اعتبار آن از محل قرارگاه محرومیت‌زدایی نجف اشرف تامین می‌شود.

    حیدری جنگل، مرتع، کوهستان و طبیعت زیبای شهرستان را  ظرفیتی ارزشمند برای جذب گردشگران دانست و گفت: باید در این راستا، هدف‌گذاری‌های درستی اندیشیده شود تا از این موقعیت نهایت استفاده را کنیم.

     سرپرست فرمانداری پاوه با انتقاد از رعایت نکردن نکات ایمنی در اسکله قایق‌سواری روستای هجیج، ادامه داد: متأسفانه در اسکله هجیج رعایت ایمنی ندارند و گاها حرکات نمایشی با حضور مسافران و گردشگران توسط قایق‌داران دیده شده است.

    عدم اجرای مصوبه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در پاوه از دیگر تذکرات حیدری به مسؤولان مربوطه بود و افزود: مدیران در جهت رفع نقص برنامه‌ داشته باشند، هر دستگاهی که مصوبات را انجام ندهد تذکر دریافت خواهد کرد.

    وی با اشاره به استفاده برخی از مدیران از خودروهای دولتی، گفت: گزارشاتی از استفاده شخصی خودروهای دولتی در غیر ساعات ادارای در خیابان‌ها و پارک داریم که این موضوع پیگرد قانونی دارد.

    سرپرست فرمانداری پاوه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران، اظهار کرد: در این نمایشگاه ناشرانی از سراسر کشور و دنیا کتاب‌های خود را به نمایش می‌گذارند، که در فاصله زمانی ۱۰ روز با استفبال بی‌نظیری روبرو می‌شود.

    وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بازدید از این نمایشگاه، در غرفه سوره مهر کتاب زندگی‌نامه ماموستا قادری، امام جمعه پاوه را مشاهده می‌کنند و می‌فرمایند ماموستا قادری از قدیم دوست خوب ما بوده است، وجود چنین چهره ارزشمندی، با درایت و هوشمند که از اول انقلاب و قبل از آن در راه نظام، ثابت قدم و مایه وحدت بوده و رهبر معظم انقلاب شناخت عمیقی از وی دارد، برای شهرستان افتخار محسوب می‌شود.

    حیدری در پایان با اشاره به برگزاری دو جشنواره غذاهای بومی و محلی در باینگان و جشن روستای سالم در هجیج، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها بازتاب خوبی در رسانه‌ها به همراه داشت که جای تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی آن دارد.

    گفتنی است، در پایان جلسه شورای ادارای شهرستان پاوه از عوامل اجرایی دو جشنواره باینگان و هجیج تجلیل به عمل آمد.
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *