×

ثبت روز ملی پاوه در تقویم ضروری است

  • کد نوشته: 17656
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۶
  • 701 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: ثبت روز ملی پاوه مصادف با ۲۶ مرداد در تقویم ضروری است.
    ثبت روز ملی پاوه در تقویم ضروری است
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا ملأ قادر قادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هجمه‌های فرهنگی دشمنان شامل مبارزه با آداب و سنت‌ها همچون پوشش، اشاعه فرهنگ غربی در رسانه‌های خود، شکستن حریم خانواده‌ها و ترور شخصیتی افراد صاحب نفوذ در جامعه است.

    وی با اشاره به افزایش هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزود: برای مقابله با این هجمه‌ها مردم و مسئولین باید آگاهی و هوشیاری بیشتری پیدا کنند، زیرا که در عصر حاضر معاندین نظام با جنگ سخت و مسلحانه به اهداف خود نمی‌رسند.

    امام جمعه پاوه با بیان اینکه افزایش اعتبارات حوزه فرهنگی ضروری است، گفت: با وجود موفقیت‌های بسیار زیاد در جمهوری اسلامی ایران باید تلاش‌های بیشتری برای تربیت نیروی متعهد انجام می‌شد، زیرا که بی مدیریتی در برخی مسائل همچون افزایش فوتی‌های کرونایی و اخبار تازه منتشر شده از زندان اوین برای رسانه‌های بیگانه سوژه است.

    قادری با اشاره به شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم این شورا تصویب روز ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه است.

    وی به صدور ۲ پیام ویژه توسط امام خمینی (ره) برای شکست حصر پاوه و آزادسازی این شهر افزود: با توجه به صدور پیام‌های مذکور اهمیت این شهر و در نتیجه ثبت روز ملی پاوه در تقویم مشخص می‌شود.

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *