×

جانباز ۷۰ درصد اهل ثلاث‌باباجانی به همرزمان شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 20673
  • ۱۱,تیر ۱۴۰۱
  • 290 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی گفت: «بهرام خونسیاوشان» جانباز ۷۰ درصد این شهرستان پس از تحمل ۳۴ سال رنج جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.
    جانباز ۷۰ درصد اهل ثلاث‌باباجانی به همرزمان شهیدش پیوست
  • به گزارش آوای باینگان، «عبدالناصر موسی‌زاده» روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهید بزرگوار به دلیل بیماری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری بود و شامگاه گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

    وی ادامه داد: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید بزگوار امروز در مرکز شهرستان برگزار و پیکر وی در روستای «کیسله» این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ثلاث باباجانی یادآور شد: «بهرام خونسیاوشان» سال ۱۳۴۹ در روستای «پشت کر» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا پایان مقطع ابتدایی در روستای «گاری» ادامه داد.

    موسی زاده گفت: این ایثارگر ثلاث باباجانی در ۱۹ شهریور ۱۳۶۴ و در سن ۱۵ سالگی با عضویت در بسیج وارد جبهه های جنگ شد و برای دفاع از آب، خاک و انقلاب اسلامی در مناطق مرزی ثلاث باباجانی ( از جمله شاخ شمیران، ازگله، کوه بمو گمه)، نوسود در پاوه همچنین مناطق جنوب (آبادان، اهواز و سوسنگرد) حضور پیدا کرد.

    وی گفت: در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شاخ شمیران ثلاث باباجانی در حین درگیری با نیروهای دشمن بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر، صورت، دست و پا مجروح شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *