×

جشنواره تجلیل از مخترعان شهرستان جوانرود برگزار شد

  • کد نوشته: 18825
  • ۱,آذر ۱۴۰۰
  • 423 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: جشنواره تجلیل از نخبگان و مخترعان شهرستان جوانرود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عصر یکشنبه با حضور مسوولان، نخبگان، مخترعان و پژوهشگران در سرسرای کتابخانه محمد رسول الله (ص) این شهرستان برگزار شد.
    جشنواره تجلیل از مخترعان شهرستان جوانرود برگزار شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: افتخارات امروز ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی است که بایستی بیش از پیش  در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

    سرهنگ «بهرام میرزایی» به اهداف برگزاری جشنواره تجلیل از نخبگان و مخترعان اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه خودباوری در جوانان از مهمترین اهداف این  جشنواره است.

    وی اظهار داشت: سپاه علاوه بر فعالیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی در زمینه علم و فناوری نیز حامی نخبگان و پژوهشگران است و از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای حمایت و استعدادیابی و رشد خلاقان و ایده‌پردازان استفاده می‌کند.

    سرهنگ میرزایی یادآور شد: خانه نخبگان باهدف حمایت از فعالان علمی در سپاه ناحیه جوانرود راه‌اندازی شده است.

    امام جمعه موقت جوانرود نیز در این مراسم به جایگاه و فضیلت علم اشاره کرد و گفت: فضیلت عالم برعابد مانند فضیلت ماه برستارگان است.

    ماموستا «محمدعزیز حسامی» افزود: در فضیلت علم همین بس که افرادی که از آن آگاه نیستند آن را ادعا می کنند و اگر به آنان نسبت داده شود خوشحال می شوند و در مذمت جهل همین بس که حتی دارندگانش از آن تبری می جویند.

    وی تخصص گرایی را یکی از نیازهای علوم در عصر کنونی برشمرد و افزود: توجه به تخصص گرایی به عنوان منبع اصلی توسعه و پیشرفت نیاز اساسی هر جامعه است.

    در پایان از پنج نفر از مخترعان بسیجی شهرستان جوانرود در رشته هوش مصنوعی، مهندسی پزشکی، الکترونیک با هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *