×

جواب منفی سالمندان جوانرود به واکسیناسیون کرونا

  • کد نوشته: 16855
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۴
  • 346 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس شبکه بهداشت جوانرود گفت: حدود ۵۰ درصد گروه سنی ۷۰ سال به بالای شهرستان علیه کرونا واکسینه شده‌اند در حالی که انتظار داشتیم ۱۰۰ درصد جمعیت هدف برای تزریق مراجعه کنند.
    جواب منفی سالمندان جوانرود به واکسیناسیون کرونا
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس ، مولود حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: شهرستان در پیک چهارم وضعیت قرمز را تجربه نکرد و در حال حاضر هم وضعیت نارنجی دارد.

    وی ادامه داد: نباید در برابر ویروس کرونا سهل‌انگاری اعمال شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همواره مدنظر مردم باشد و از حضور در هرگونه تجمعی جدا خودداری شود.

    رئیس شبکه بهداشت جوانرود در خصوص وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا در شهرستان، افزود: با شیوع ویروس کرونا و افزایش موارد مرگ و میر، مردم همه دنیا آرزو داشتند که علیه این بیماری واکسنی ساخته شود.

    وی افزود: مطابق دستورات وزارت بهداشت واکسیناسیون ۷۰ سال به بالا در شهر و بالای ۶۰ سال در روستاهای شهرستان را در دستور کار داریم که متأسفانه آنگونه استقبالی که مدنظر بود، از آن نشده است.

    مولودی تصریح کرد: تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی و بی‌اعتمادی به اخبار رسانه‌های رسمی، در امتناع این رنج سنی از تزریق واکسن موثر بوده است، ما انتظار داشتیم ۱۰۰درصد جمعیت برای تزریق مراجعه کنند که تاکنون حدود ۵۰ درصد جمعیت هدف واکسینه شده‌اند.

    وی گفت: انتظار داریم طی هفته‌های آینده که واکسیناسیون برای سنین پایین اعلام می‌شود، شاهد استقبال گسترده مردم شهرستان باشیم.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *