×

امام جمعه پاوه:
حادثه شیراز هیچ خدشه‌ای به وحدت ‌شیعه و سنی وارد نمی‌کند

  • کد نوشته: 21512
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۵
  • 259 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و غیرانسانی شاهچراغ شیراز، گفت: این اقدامات مذبوحانه هرگز نمی­‌تواند خدشه‌ای در وحدت و برادری ملت شریف ایران و بخصوص در بین اهل‌سنت و اهل تشیع وارد کند.
    حادثه شیراز هیچ خدشه‌ای به وحدت ‌شیعه و سنی وارد نمی‌کند
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محکومیت حادثه تروریستی و غیر انسانی شاهچراغ شیراز، ضمن محکومیت این اقدام، اظهار کرد: حادثه دلخراش و تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از اهل­ایمان و هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تأسف شد.

    وی افزود: اینجانب از طرف خود، جامعه روحانیت و مردم شریف شهرستان پاوه، ضمن محکوم‌کردن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم متدین شیراز، برای روح شهدای این حادثه علو درجات و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

    امام جمعه پاوه ادامه داد: بدون شک این اقدامات مذبوحانه هرگز نمی­‌تواند خدشه‌ای در وحدت و برادری ملت شریف ایران و بخصوص در بین اهل‌سنت و اهل تشیع وارد کند.

    وی خاطرنشان کرد:دشمنان ایران اسلامی زمانی که متوجه شدند از وقایع ۴۰ روز گذشته نتیجه‌ای نگرفته‌اند، از راه ترور وارد شدند؛ اما به کوری چشم بدخواهان، مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی، به یاری خداوند متعال و با وحدت و همدلی، این توطئه را نیز همچون سایر توطئه‌های پیشین خنثی خواهند کرد.

    منبع: فارس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *