×

دعوت «بخشدار باینگان » از اصحاب رسانه شهرستان پاوه بدون حضور تنها پایگاه خبری رسمی بخش باینگان!

  • کد نوشته: 14999
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • 10275 بازدید
  • ۱۴ دیدگاه
  • آوای باینگان: صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان پاوه در اردوگاه تفریحی روستای سریاس توسط بخشدار باینگان برگزار شد که از پایگاه خبری آوای باینگان به عنوان تنها رسانه رسمی این بخش جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل نیامد.!
    دعوت «بخشدار باینگان » از اصحاب رسانه شهرستان پاوه بدون حضور تنها پایگاه خبری رسمی بخش باینگان!
  • به گزارش آوای باینگان، قریب به ۲۲ سال از شهید شدن محمود صارمی خبرنگار ایرنا در شهر مزار شریف می گذرد، شهید صارمی در هفدهم مرداد ۱۳۷۷ به همراه هشت تن از کارکنان سرکنسولگری ایران در افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

    تقریبا یک سال پس از وقوع این حادثه تکان دهنده، از سوی شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار در تقویم کشور تعیین شد و اینک ۲۱ سال است که این روز به عنوان روز خبرنگار گرامی داشته می شود.

    در این سال ها همواره اصحاب رسانه و خبرنگاران ۱۷ مرداد را فرصتی مغتنم برای بیان مشکلات خود شمرده و مشکلات ظاهرا لاینحل خود را مطرح می کنند و عده ای هم که غالبا از بین مسئولان اجرایی کشور و روابط عمومی ها هستند روز و هفته خبرنگار را فرصتی برای تجلیل از فعالان حوزه خبر و رسانه و بزرگداشت جایگاه خبرنگار دانسته و با استفاده از این فرصت پای درد دل خبرنگاران نشسته و به فکر گرامی داشت مقام خبرنگار و دلجویی از آنها هر چند به صورت صوری می افتند.

    امروز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ و ۳ روز مانده به روز خبرنگار، محمد هادی زامیاد بخشدار باینگان در اردوگاه تفریحی روستای سریاس با دعوت از اصحاب رسانه شهرستان پاوه اولین مراسم تجلیل از روز خبرنگار را برگزار نمودند تا امسال اولین مسئول شهرستان پاوه باشند که مراسم تجلیل از روز خبرنگار را به نام خود ثبت می نمایند.


    ایشان در این مراسم از تمامی اصحاب رسانه فعال سطح شهرستان دعوت بعمل آوردند جز پایگاه خبری آوای باینگان که تنها و اولین رسانه رسمی سطح بخش می باشد.


    پایگاه خبری آوای باینگان فعالیت خبری خود را از سال ۱۳۸۶ و با راه اندازی وبلاگ آوای باینگان شروع نمود و جز اولین رسانه های خبری رسمی ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که تا این لحظه ۱۳ سال از عمر این رسانه می گذرد و کماکان در امر خبر رسانی سعی در انتشار به موقع اخبار را داشته و دارد.


    حال برای ما بعنوان اصحاب رسانه جای سوال دارد که آیا بخشدار باینگان از وجود چنین پایگاه خبری در بخشی که ایشان مسئولیت بخشداری را بر عهده دارد اطلاعی ندارد؟! و یا اینکه اطلاع دارند و این رسانه را جز رسانه های بخش و شهرستان نمی دانند و یا ممکن است که این رسانه چون در تلگرام فعالیتی ندارد ایشان از فعالیت های خبری این رسانه بی اطلاع هستند! که اگر اطلاع ندارند باید به این مسئله تاسف خورد که مهم ترین مقام سطح منطقه از قدیمی ترین و رسمی ترین پایگاه خبری سطح بخش اطلاعی ندارند زیرا که یک مدیر توانمند ابتدا به ساکن، رسانه های منطقه را شناسایی خواهد کرد که در جهت خدمت به مردم و پاسخگویی به آنان با رسانه های منطقه تعامل داشته باشد.


    عدم دعوت پایگاه خبری آوای باینگان و برخورد گزینشی بخشدار این بخش با این رسانه رسمی سطح شهرستان، بسی جای تامل و این پرسش از ایشان را دارد که چگونه است چنین پایگاه خبری به این مراسم دعوت نمی شود؟! لذا این پایگاه خبری از ایشان استدعا دارد به عنوان مسئول بخش در این خصوص جوابیه ای به این پایگاه خبری ارسال نمایند.

    نوشته های مشابه

    14 پاسخ به “دعوت «بخشدار باینگان » از اصحاب رسانه شهرستان پاوه بدون حضور تنها پایگاه خبری رسمی بخش باینگان!”

    1. باینگانی گفت:

      با سلام و با تشکر از زحمات اصحاب رسانه بخصوص آوای باینگان
      من به نوبه خودم که تقریبا همه روزه اخبار سایت آوای باینگان رو رصد میکنم از شما تشکر میکنم و روز خبرنگار رو به کادر خبری آوای باینگان تبریک میگم. شما واقعا فعالیت داشته اید و سابقه ی شما در حوزه خبر و رسانه در منطقه پاوه و اورمانات درخشان است. وقتی شما فعالیت داشته اید که در منطقه کمتر سایت خبری موجود بود.
      دست مریزاد و خسته نباشید
      انتظار داریم از بخشدار محترم باینگان از آوای باینگان به جدا دعوت نموده و این نقد بجای آوای باینگان را پذیرا باشند.
      با تشکر
      شهروند باینگان

      • bayangan گفت:

        با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب باینگانی عزیز
        تشکر از شما بابت درج دیدگاه
        از لطف و محبت شما نسبت به آوای باینگان سپاسگذاریم

    2. شهروند گفت:

      درود بر زحمت کشان دست اندر کار آوای باینگان که سالهاست بدون کوچکترین حمایت و چشم داشتی در عرصه رسانه فعال هستند و متاسفانه طی این سالها همواره از سوی مسئولین مورد بی مهری قرار گرفته اند.این بخشدار فعلی هم که تکلیفش مشخصه،ایشان از رسانه هایی تجلیل می کنند که فقط از ایشان به به و چه چه کنند،پس برادران بزرگوار شما زیاد ناراحت نشید،راه خود راه ادامه دهید و در دفاع از مردم و نقد مسئولین ناکارآمد لحظه ای عقب نشینی نکنید.آرزوی تندرستی و بهورزی براتون دارم

      • bayangan گفت:

        با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب شهروند عزیز
        تشکر از شما بابت درج دیدگاه
        از لطف و محبت شما نسبت به آوای باینگان سپاسگذاریم
        قطعا ما رسالت خبری خود را در هر صورت ادامه خواهیم داد.

    3. شهروند باینگان گفت:

      از بخشدار باینگان بعنوان شخصی که خود در حوزه رسانه فعالیت داشتن و به تحولات و فعالیت های منطقه واقف اند این چنین حرکتی اصلا شایسته ایشان نیست و امیدواریم دلایل منطقی برای این حرکت داشته باشند.
      بی صبرانه منتظر پاسخ شخص بخشدار خواهیم بود

      • bayangan گفت:

        با سلام و عرض ادب خدمت شما جناب شهروند باینگان عزیز
        تشکر از شما بابت درج دیدگاه
        ما هم منتظر جوابیه بخشدار محترم در این خصوص هستیم

    4. هه لو گفت:

      سلام همه ساله آقای بخشدار ازدوستان خود و رسانه های پاوه دعوت میکند البته نه همه زحمت کشان عرصه خبر. از کسانی تجلیل شده که اصلا ربطی به باینگانی ندارند. این تجلیل گزینشی و رفاقتی بوده است

    5. احمدی گفت:

      سلام، بنظر می رسد در این خصوص بخشدار محترم قصور کرده و منطقی این است که جوابیه ای صادر کنن، باید حرفهای ایشان را هم شنید و یک طرفه قضاوت نکرد. قطعا ایشان هم دلایلی خواهند داشت ولی اگر پاسخی ندهند بنظرم نوعی بی احترامی به اصحاب رسانه و سپس به مخاطبین این سایت خواهد بود. لذا از ایشان درخواست داریم در این خصوص جوابیه ای صادر کنند و به نظر شخصی بنده اگر پاسخی ندهند قصور صددرصدی از جانب ایشان بوده است.
      با تشکر از اعضای محترم سایت آوای باینگان و توفیق روز افزون برای شما عزیزان

    6. مرادی گفت:

      از آقای زامیاد که خود سالهای در حوزه خبر فعالیت داشته اند و رزومه قوی در این زمینه دارند تعجبه! ایشان قطعا باید قوی تر از سایر مدیران حامی رسانه ها باشند تا رسانه های منطقه بتوانند بهتر و با امیدتر به فعالیت خود ادامه دهند. البته ممکنه این دعوت نکردن ایشان از آوای باینگان عمدی نبوده باشه و سخنان ایشان را هم باید شنید که هرچند تاکنون مطلبی در هیچ کجا در خصوص این مطلب از ایشان منتشر نشده ولی بهرحال ما نیز بعنوان شهروند این بخش از ایشان گله مند هستیم که تنها رسانه رسمی بخش در این مراسم نبودند ولی رسانه های پاوه گل سرسبد مراسم بودند. جناب زامیاد عزیز عدم پاسخگویی شما دور از اخلاق حرفه ای است.

    7. صالحی گفت:

      با سلام
      من این مطلب رو الان اتفاقی خواندم و گرنه حتما زودتر دیدگاه خودم را ثبت میکردم
      من به جرات میگم آوای باینگان یکی از سایت های بروز منطقه پاوه و اورامانات هستن که فعالیت مستمر داشته اند و از فردی با تجربه ای مثل اقای زامیاد انتظار بیشتری میرفت.
      من در سایت جستجو زدم و متاسفانه جوابیه ای از ایشان در این خصوص پیدا نکردم که مطمئن هستم اگر جوابیه ای از طرف ایشان صادر میشد قطعا این سایت منتشر می کرد که این نیز خود جای سوال دارد.
      بنده اکثر سایتهای منطقه را بازدید میکنم که مثلا در جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی تا سالهای قبل چند مورد سایت فعال داشتیم که اکثر غیرفعال شده اند و ظاهرا تنها سایتهای پاوه فعال می باشند. و بنظر بنده واقعا از زحمات سایتهای مثل آوای باینگان بخاطر فعالیت های مستمر باید تقدیر و تشکر بعمل آورد.

    8. فرهادی گفت:

      با سلام
      این موضوع و عدم دعوت از یک رسانه رسمی به دور از انصاف بوده است

    9. هدایتی گفت:

      بسی جای تامل بود

    10. عبداله گفت:

      با سلام
      !سالهاست که آوای باینگان در منطقه فعالیت دارند و چگونه جناب زامیاد از این موضع بی خبر بودن خود جای سوال دارد

    11. رحیمی گفت:

      با سلام
      از عکس ها دعوت مشخصه که ظاهرا آقای زامیاد بخشدار یه بخش دیگه هستن نه باینگان

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *