×

دولت ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در پاوه هزینه کرد

  • کد نوشته: 16152
  • ۷,بهمن ۱۳۹۹
  • 683 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: دولت تدبیر و امید ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی از سال ۹۲ تاکنون در این شهرستان هزینه کرده و همه مردم شهرستان از آنها بهره‌مند شده‌اند.
    دولت ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در پاوه هزینه کرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر افزود: برای احداث سد داریان بیش از هزار و ٨۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و باید با شتاب بیشتری از برکات این سد بهره مند شویم.

    وی تصریح کرد: در زلزله آبان ۹۶، اگرچه خسارت هایی به زیرساخت ها و ساختمان‌های مسکونی وارد آمد اما با همت استاندار کرمانشاه، ضمن قرار گرفتن شهرستان پاوه در ردیف شهرستان‌های زلزله زده، بیش از ۲۲ میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به مناطق زلزله زده در شهرستان هزینه شده است.

    فرماندار پاوه ادامه داد: از محل اعتبارات زلزله ٨۹۵ واحد مسکونی احداثی در مناطق روستایی و بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی تعمیری در این شهرستان، در مجموع با پرداخت بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض بازسازی شده است.

    ایده پور اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات شهروندان پاوه ای به مدت ۲ سال امهال و دولت بهره بانکی آنها را پرداخت کرد.


    وی اضافه کرد: ساخت و بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی به عنوان یکی از خدمات عمومی راهبردی دولت، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پاوه و تصفیه خانه شماره ۲ و ساخت مراکز بهداشتی درمانی در شهرهای بانه وره، نوسود و روستای شمشیر از دیگر اقداماتی است که توسط دولت در این شهرستان انجام شده است.


    فرماندار پاوه گفت: این شهرستان در حوزه ورزش پیشتاز است و ساخت ۲ زمین فوتبال چمن مصنوعی و ۲ سرسرای ورزشی در سطح شهرستان کارنامه خوبی از عملکرد دولت در بخش ورزش را نشان می دهد.


    ایده پور با بیان اینکه در بخش گازرسانی کارهای خوب و قابل دفاعی انجام گرفته و ۲ شهر صعب العبور نودشه و باینگان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند، افزود: به زودی شهر نوسود نیز به شهرهای دارای گاز شهری خواهد پیوست و در دهه مبارک فجر نیز گاز روستاهای لاران علیا، لاران سفلی و میرعبدلی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


    وی یادآور شد: یکی از بزرگترین دستاوردهای شهرستان در دولت دکتر روحانی که با تلاش های استاندار استان به تازگی به آن دست یافته ایم اختصاص ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سدهای داریان و هیروی به منظور ایجاد شهرک های گلخانه ای و پرورش ماهی در پایین دست این ۲ سد است که این مهم در راستای ایجاد اشتغال و صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


    ایده پور گفت: هر چند آنچنان که توسعه مورد نظر در سطح شهرستان انجام نگرفته اما رشد این شهرستان و ایجاد زیرساخت ها در سطح قابل دفاعی است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *