×

رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم برای تردد مسافر در مرز شوشمی پاوه

  • کد نوشته: 22408
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۲
  • 125 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس از وزرای خارجه، کشور و راه خواست تا نسبت به رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم برای استقرار گمرک در مرز شوشمی پاوه و رسمی شدن تردد مسافران از این مرز اقدام کنند.
    رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم برای تردد مسافر در مرز شوشمی پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، آرش زره تن لهونی در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ۹۶ سال قدمت استقرار گمرک در مرز شوشمی پاوه و خواست به حق مردم برای رسمی شدن تردد مسافر از این مرز را از وزرای خارجه، کشور و راه خواستارم. مسئولان ذیربط باید در اسرع وقت نسبت به رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم برای تحقق این امر اقدام کنند.

    نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اسفند ماه سال گذشته سفری را برای پیگیری این موضوع به کشور عراق داشتیم، بعد از بازگشت سفر و در ایام نوروز خدمت رئیس جمهور رسیدیم و گزارش سفر و مطالبه مردم را ارائه کردیم. ایشان به رئیس دفتر خود دستور پیگیری دادند و در این مدت نیز به خوبی پیگیری‌ها انجام گرفته است، اما لازم است با جدیت پیگیری‌ها تا تحقق این امر و حصول نتیجه ادامه پیدا کند.

    وی خطاب به مسئولان سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه تذکر داد و گفت: فوق‌العاده ۵۰ درصد برای پرسنل این مجموعه‌ها برقرار شده اما پرسنل پرتلاش وزارت کشور از دریافت این فوق‌العاده محروم مانده‌اند لذا اقدامات لازم انجام شود./

    منبع: خانه ملت

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *