×

روشندل باینگانی تندیس اثر برتر جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور را کسب کرد

  • کد نوشته: 11677
  • ۱۳۹۵-۰۶-۰۶
  • 1603 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فاروق خسروی روشندل باینگانی در سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور با عنوان ‘صدای سپیده’ که در شهرستان بانه برگزار شد، در بخش مداحی جایزه ویژه و تندیس اثر برتر جشنواره را کسب کرد.

    روشندل باینگانی تندیس اثر برتر جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور را کسب کرد
  • به گزارش آوای باینگان دبیر سومین جشنواره نابینایان و کم بینایان کشور روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: هیات داواران در قسمت آواز ردیفی هیچکدام از شرکت کنندگان را حائز اثر برتر معرفی نکرد از هادی فیض در این بخش تقدیر شد.
    مهدی فردیان افزود: در این جشنواره لوح تقدیر، جایزه ویژه و تندیس جشنواره به اثر برتر موسیقی بخش نواحی به فاروق خسروی از شهر باینگان استان کرمانشاه اهدا شد و در بخش آهنگ سازی و تنظیم به اثر برتر به سهیل ذبیح پور از استان سمنان اهدا شد.
    وی اضافه کرد: هیات داوران در بخش موسیقی پاپ جایزه ویژه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را به طور مشترک به میلاد قربانی هند خاله از رشت و محمد محسن جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور در بانهقلی از قزوین اهدا کرد.
    فردیان گفت: در بخش موسیقی کلاسیک جایزه ویژه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مبین دهقان از کرج اهدا شد و جایزه ویژه و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به اثر برتر بخش موسیقی کلاسیک در قسمت گیتار به یاور عباسی از سنندج داده شد.
    وی افزود: جایزه ویژه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش موسیقی گروهی به ور مشترک به گروه موسیقی ماهبانک و ارغوان از تهران تعلق گرفت و جایره ویژه این بخش به گروه روشن دلان صبا اهدا شد.
    به گفته وی هیات دواران جایزه ویژه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش سنتور به مهدی الصاق از شهررضا اصفهان اهدا کرد و در بخش ساز ایرانی به تشخیص دواران جشنواره به ابوذر سمیعی از قروه اهدا شد.
    وی اضافه کرد: جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور با عنوان ‘صدای سپیده’ در بخشهای موسیقی ردیفی، موسیقی نواحی، موسیقی پاپ، موسیقی کلاسیک و بخش آهنگ ساز و تنظیم برگزار شد.
    دبیر سومین جشنواره نابینایان و کم بینایان کشور گفت: برای برگزاری این جشنواره ۸۲ اثر از نابینایان سراسر کشور ارسال شد که ۴۲ اثر به جشنواره راه یافت و به نه اثر برتر این جشنواره لوح تقدیر، جایزه ویژه و تندیس جشنواره اهدا شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *