×

نماینده مردم اورامانات در مجلس:
زارع‌پور برای اداره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه دارد

  • کد نوشته: 17574
  • ۱,شهریور ۱۴۰۰
  • 597 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، «عیسی زارع‌پور» را گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و گفت: زارع‌پور برای اداره این وزارتخانه مهم و زیربنایی برنامه دارد.
    زارع‌پور برای اداره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه دارد
  • به گزارش آوای باینگان، «آرش لهونی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آقای زارع‌پور با برنامه هایی که ارائه داده و همچنین با تخصص و تجربه ای که دارد می تواند به رشد و توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور کمک کند.

    وی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از وزارت‌خانه‌های زیربنایی و مهم دانست و گفت: دانش، تخصص و تجربه برای تصدی این وزارت‌خانه بسیار مهم است که رییس‌جمهوری گزینه خوبی را به مجلس معرفی کردند و زارع پور این ویژگی ها را دارد.

    وی با اشاره به اینکه امروز موضوع آنتن‌دهی شبکه‌های تلفن همراه و دسترسی و سرعت اینترنت یکی از چالش‌های مناطق کم‌برخوردار است گفت: استفاده از زیرساخت‌های فناوری و ارتباطی باید برای همه مردم در دوردست‌ترین نقاط کشور مهیا شود که در برنامه های آقای زارع‌پور این موضوع به چشم می خورد و ایشان قول رفع مشکلات زیرساختی این مناطق را داده است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات اهل استان کرمانشاه و آشنایی کامل به مناطق کمتربرخوردار را دارد و در این منطقه تحصیل کرده است و از این رو کاملا به مشکلات مناطق کم‌برخوردار آشنایی دارد و برای رفع این مشکلات تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

    «عیسی زارع‌پور» معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه که به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم معرفی شده، متولد سال ۱۳۵۹ در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه است.

    وی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده و دکتری علوم و مهندسی کامپیوتر خود را از دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا دریافت کرده است. ضمن اینکه وی دارای مدرک پسا دکتری از دانشگاه‌های نیوساوت ولز استرالیا و صنعتی شریف است.

    وزیر پیشنهادی ارتباطات از سال ۱۳۹۶ عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران است.

    یکی از طرح‌های پژوهشی زارع پور به عنوان برترین طرح IT دانشجویی در استرالیا شناخته شده و پایان‌نامه مقطع دکترای وی نیز به عنوان یکی از دو پایان‌نامه برتر دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه نیوساوت ولز شناخته شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *