×

امام جمعه پاوه:
زندگی بر مردم سخت می‌گذرد

  • کد نوشته: 18327
  • ۲۲,مهر ۱۴۰۰
  • 1264 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه گفت: امروز زندگی بر مردم سخت می گذرد که این وضعیت نه زیبنده جمهوری اسلامی است و نه مردمی که ۴۲ سال در برابر همه مشکلات ایستاده‌اند.
    زندگی بر مردم سخت می‌گذرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایسنا، ماموستا ملا قادر قادری امروز (۲۲مهر) در کنگره بزرگداشت چهارمین شهید محراب، آیت الله میرزا عطاالله اشرفی اصفهانی، وحدت مردم را رمز موفقیت و سربلندی نظام در سال های پس از انقلاب دانست و افزود: مردم ولایی ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علی رغم فراز و نشیب های فراوان حقیقتا خوب ایستاده اند و در مقاطع مختلف زمانی در جنگ، تحریم و تحریک، با زمان شناسی و استقامت تا به امروز مدافع انقلاب بوده و آبروی نظام را حفظ کرده اند.

     وی اضافه کرد : مردم نجیب ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به خصوص مرزنشینان سوخته ایم، اما با زورگویان نساخته ایم.

    امام جمعه اهل سنت پاوه سپس با اشاره به مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: امروز زندگی بر مردم سخت می گذرد که این وضعیت نه زیبنده جمهوری اسلامی است و نه مردمی که ۴۲ سال در برابر همه مشکلات استقامت کرده و پشتیبان نظام بوده‌اند.

    وی با بیان اینکه وضعیت مرزنشینان بدتر است، ادامه داد: علی رغم اینکه چند ماه از انتخابات و روی کار آمدن دولت جدید می گذرد، اما هنوز صدایی از دولت جدید به گوش ما نرسیده است.

    وی در ادامه اشاره ای گذرا به زندگینامه آیت الله اشرفی اصفهانی داشت و گفت: این شهید محراب عالمی بود عامل و فردی متواضع و شخصیتی وحدت بخش بود که خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب کرد.

    وی ادامه داد: شهید اشرفی اصفهانی در کنار بزرگانی مثل آیت الله جلیلی، شهید آیت الله محمدی عراقی و بزرگان اهل تسنن در دفاع از انقلاب و پاسداری از نظام خدمات زیادی داشت.

    امام جمعه پاوه ساده زیستی را در زندگی آیت الله اشرفی اصفهانی مشهود دانست و افزود: کسانی که با ایشان در ارتباط بودند می دانند که ساده زیستی واقعا در سبک زندگی شهید اشرفی مشهود بود.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *