×

عملیات اجرایی پایگاه خدمات جامع سلامت جوانرود آغاز شد

  • کد نوشته: 21073
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۵
  • 212 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: عملیات اجرایی پایگاه خدمات جامع سلامت محله «باباجانی» شهر جوانرود روز شنبه با حضور فرماندار و مسوولان محلی به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
    عملیات اجرایی پایگاه خدمات جامع سلامت جوانرود آغاز شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود در این آیین گفت: این پایگاه خدمات جامع سلامت در ۲ طبقه با زیربنای ۲۰۰ مترمربع که زمین آن از سوی شورا و شهرداری اهدا شده احداث می شود.

    دکتر «کمال ویسی» اعتبار تخصیصی این طرح بهداشتی را ۲۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پایگاه خدمات جامع سلامت طیفی از خدمات شامل واحد مامایی، مراقبت وزنی، مراقبت کودکان، واکسیناسیون، آموزش بهداشت در همه زمینه ها مانند بهداشت روان، تغذیه، آموزش رابطین را در بر می‌گیرد و یکی از حلقه‌های مهم در زنجیره سلامت هر منطقه است.

    وی اظهارداشت: این پایگاه سلامت که به نام شهید «پیام رحمانی» شهید مدافع سلامت نامگذاری شده در ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

    مدیر شبکه شبکه بهداشت و درمان جوانرود خاطرنشان کرد: این طرح بهداشتی ۱۲ هزار نفر از شهروندان جوانرودی را در محله باباجانی پوشش می‌دهد.

    ویسی یادآور شد: هم اکنون پنج پایگاه خدمات جامع سلامت در شهر جوانرود فعال است.

    فرماندار جوانرود نیز در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه عمرانی با ۷۶ میلیارد و ۱۴۰میلیون تومان اعتبار در بخش های مختلف در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

    «سعدی نقشبندی» با بیان اینکه زمین این طرح بهداشتی از سوی شورا و شهرداری اهدا شده اظهار امیدواری کرد: شورا و شهرداری در صدور پروانه کسب و تغییر کاربری پروژه های دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز تسریع ایجاد کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *