×

فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر به پیمانکار واگذار شد

  • کد نوشته: 16582
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • 206 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: پس از وقفه‌ای چند ماهه، قرارداد تکمیل فاز اول پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر منعقد و به پیمانکار واگذار شد.
    فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر به پیمانکار واگذار شد
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر «محی‌الدین امینی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه مبلغ قرارداد اجرای این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال است، افزود: در این قرارداد، پیمانکار عملیات اسکلت سازی فاز اول را ادامه و به اتمام خواهد رساند.

    وی تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر که خواسته جدی مردم این شهرستان بود از اسفند سال ۹۷ آغاز شد اما به دلیل ایراد فنی و تخلفات پیمانکار قبلی، پروژه چندین بار متوقف و در سه مرحله، کم کاری و ایرادهای وی در اجرای پروژه برای شورای فنی استان محرز شد.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر ادامه داد: بر اساس پیگیری های واحد فنی دانشگاه علوم پزشکی استان و موافقت شورای فنی استان، قرارداد پیمانکار قبلی لغو و فاز اول پروژه دوباره به مناقصه رفت.

    امینی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی در مقوله نظارت بر پروژه های عمرانی با جدیت عمل خواهد کرد و هیچ گونه کوتاهی را در این زمینه قبول نخواهد کرد.

    وی با بیان اینکه عملیات ساخت فاز اول پروژه ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، توضیح داد که ساخت بیمارستان اصلی روانسر تاکنون ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر در ادامه گفت: زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان روانسر حدود ۳۵ هزار متر مربع است و این بیمارستان با زیربنای هشت هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه ساخته می شود.

    امینی یادآور شد: این بیمارستان ۲ اتاق عمل اصلی و یک اتاق عمل اورژانس دارد و دارای پنج تخت زایمانی و ۹ تخت ویژه است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *