×

فاضلاب خروجی شهر بانه وره واقع در خیابان آتشکده و بی توجهی مسئولان آب و فاضلاب و بخشدار باینگان

  • کد نوشته: 15654
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • 653 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس شورای شهر بانه وره اظهار داشت: قریب به یکسال و نیم از تخریب فاضلاب خروجی شهر بانه وره می‌گذرد و همچنان این مشکل پا برجاست.
    فاضلاب خروجی شهر بانه وره واقع در خیابان آتشکده و بی توجهی مسئولان آب و فاضلاب و بخشدار باینگان
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از هزار ماسوله، رئیس شورای شهر بانه وره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: قریب به یکسال و نیم از تخریب فاضلاب خروجی شهر بانه وره می‌گذرد و با توجه به پیگیری های چندین باره شورای شهر و ساکنین محله آتشکده متاسفانه با کم کاری و بی توجهی بخشدار باینگان و مدیر آب فاضلاب شهری مواج شده ایم!

    وفا فتح الهی افزود: در مرداد ماه سال جاری با دعوت از جناب بخشدار ایشان قول صدرصد دادند در عرض دو هفته با کمک شورای شهر و شهرداری این مشکل را رفع کنند .

    وی گفت: لذا مقرر گردید شهرداری حفر کانال را بعهده بگیرد و یک دستگاه بیل مکانیکی جهت حفر کانال به محل آوردیم ولی با مخالفت اداره آب و فاضلاب و بخشدار در اثر نبود مصالح مواجه شدیم متاسفانه همچنان مشکل پا برجاست و بخشدار نیز هر روز مشکل را رؤیت کرده و از کنارش بدون هیچگونه پیگیری عبور میکند .

    وی افزود:‌ لذا از فرماندار محترم و خدوم شهرستان و جناب آقای دادستان محترم تقاضای ورود آنی به این مسئله محیط زیستی و بهداشتی در این شرایط بحرانی کرونا را داریم و درخواست میکنیم پیگیری های لازم را به عمل آورده و مسئولان کم کار را مورد بازخواست قرار دهند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *