×

امام جمعه پاوه:
قاچاقچیان اسلحه در مناطق مرزی پاوه، اهل این شهرستان نیستند

  • کد نوشته: 19263
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۷
  • 302 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: با توجه به مرزی بودن این شهرستان ، هر چند مدت شاهد کشف سلاح های قاچاق هستیم اما با بررسی بیشتر متوجه خواهیم شد قاچاقچیان اسلحه، اهل شهرستان پاوه نیستند و قاچاقچیان از سایر شهرها آمده اند.
    قاچاقچیان اسلحه در مناطق مرزی پاوه، اهل این شهرستان نیستند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: در کشفیاتی که از چند مدت پیش به دست آمده مشخص شد هیچ کدام از قاچاقچیان سلاح اهل این شهرستان نیستند و نباید نام و یاد پاوه در اذهان عمومی لکه دار شود.

    وی ادامه داد: درخواست ما از مقامات مرتبط این است یا این کشفیات رسانه ای نشود و یا با ذکر جزییات قاچاقچیان رسانه ای شود تا همگان بدانند پاوه ای ها سهمی در قاچاق اسلحه ندارند.

    امام جمعه پاوه گفت: شهرستان پاوه مهد عارفان و شخصیت ها و بزرگان دینی است و مردم این شهرستان در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای آن کارنامه درخشانی دارند و نباید با هر بهانه ای این تاریخ درخشان را مخدوش کرد.

    ماموستا قادری تصریح کرد: امروز فرایض دینی به بهانه مسائل مختلفی از جمله بیماری کرونا ، تضعیف شده و ضرورت دارد روحانیون بیشتر از گذشته تلاش کنند.

    وی اظهار داشت: وضعیت معیشتی و اقتصاد و اشتغال ، فضای مجازی ، ماهواره و اینترنت به روش های مختلف ارزش های مسلمانان را نشانه گرفته اند و باید در این راه سینه سپر کنیم.

    ماموستا قادری اضافه کرد: اقامه نماز اولین عبادتی است که بر رسول گرامی اسلام(ص) تکلیف شده و ترک آن به هیچ عنوان صحیح نیست چرا که ترک نماز از گناهان کبیره است.

    ماموستا قادری افزود: در روایت بزرگان دینی آمده است که کسی که نماز را ترک می کند ، برکت از عمر او می رود ، سیمای صالحین از چهره او محو می شود ، دعای او مستجاب نمی شود و دعای صالحین نیر شامل حال او نمی شود.

    امام جمعه پاوه اظهار داشت: در ۶۵ آیه قرآن کریم در مورد نماز مباحثی ذکر شده و رسول گرامی اسلام (ص) نیز ۱۷٨ حدیث درباره به اقامه نماز و ترک نکردن آن و فواید و عواقب نماز عنوان فرموده است.

    ماموستا قادری تصریح کرد: یکی از مشکلات عصر ما ، عدم تعلیم ، آموزش و تربیت برای اقامه صحیح نماز است و فقط آن را ساده تلقی می کنیم اما رسول گرامی اسلام (ص) ۱۳سال در مکه مکرمه مردم را برای اقامه نماز  و خداپرستی و توحید آماده و آموزش داد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *