×

«قوری قلعه» با ۱۸ میلیمتر پربارش‌ترین نقطه استان در شبانه‌روز گذشته بود

  • کد نوشته: 21821
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۳
  • 188 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: «قوری قلعه» با ۱۸ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین منطقه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.
    «قوری قلعه» با ۱۸ میلیمتر پربارش‌ترین نقطه استان در شبانه‌روز گذشته بود
  • به گزارش آوای باینگان، «سعید قاسمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از قوری قلعه، شهرهای جوانرود با ۱۶، پاوه با ۱۳، ثلاث باباجانی و بیستون با ۱۰ میلیمتر بارندگی در رتبه های بعدی پربارش ترین نقاط استان و «حمیل» و «سومار» با یک دهم بارندگی کمترین میزان بارش را در استان در این مدت داشته اند.

    وی افزود: میزان بارندگی شهر کرمانشاه نیز در شبانه روز گذشته ۶ میلیمتر گزارش شده است.

    رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: اموج ناپایداری که از روز گذشته استان را تحت تاثیر خود قرار داده است در حال ترک استان است و از این به بعد شاهد بارش های گسترده نخواهیم بود ولی تا روز شنبه بارش های پراکنده ای خواهیم داشت که در گردنه های سردسیر به صورت رگبار برف دیده خواهد شد.

    قاسمی افزود: کاهش نسبی دمای شبانه در روزهای جمعه و شنبه، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی، بخصوص در مناطق سردسیر، معتدل و مرطوب استان نیز فراهم خواهد کرد.

    وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خسروی با ۲۱ درجه بالای صفر گرمترین و سنقر، پاوه و جوانرود با چهار درجه بالای صفر سردترین نقاط استان بودند.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *