×

من نمیدانم تخم‌مرغ چیست که دولتی خود را به آن سرگرم کند؟!

  • کد نوشته: 15196
  • ۳۰,شهریور ۱۳۹۹
  • 377 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا قادری : در خبرها شنیدم که دولت جلسۀ مهمی تشکیل داده؛ با خود گفتم حتماً برای فقرا تصمیمات مهمی گرفته‌اند؛ اما در کمال تعجب شنیدم که جلسه فوق‌العاده دولت در خصوص تخم‌مرغ بوده است!
    من نمیدانم تخم‌مرغ چیست که دولتی خود را به آن سرگرم کند؟!
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در  بخشی از خطبه های نماز جمعه ۹۹/۰۶/۲۸ در مورد وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت : چرا وضعیت معیشت ما این‌گونه شده است؟ آیا تنها دولت مقصر است یا خود ما هم مقصریم؟ بنده عرض می‌کنم؛ واقعیت این است در کنار دولت، ما هم مقصریم. 

    امروزه ۴۰ درصد مردم ایران بعد از نمازهایشان دعا می‌کنند و می‌گویند خدایا وضعیت بورس را بهتر کن تا سود کنیم. جمعی هم دعا می‌کنند خدایا وضع سهام عدالت بهتر شود؛ جمعی دیگر هم می‌گویند خدایا تو همواره به ما لطف داشته‌ای، اگر قیمت سکه از ۱۴ میلیون به ۲۰ میلیون برسد، نتیجه گرفته‌ایم و سود زیادی کرده‌ایم. مردم به فکر خود هستند نه ملت و مملکت، لذا با صراحت عرض می‌کنم ۴۰ ٪ مردم با بورس و سهام عدالت و فروش و دینار و طلا و گران‌فروشی باعث ایجاد ناامنی اقتصادی در جامعه شده‌اند و از طرف دیگر دولت جامعه را بدون نظارت رها کرده است.

    دیروز در خبرها شنیدم که دولت جلسۀ مهمی تشکیل داده و تصمیم خوبی گرفته شده است؛ با خود گفتم حتماً برای فقرا تصمیمات مهمی گرفته‌اند؛ اما در کمال تعجب شنیدم که جلسه فوق‌العاده دولت در خصوص تخم‌مرغ بوده است؛ من نمیدانم تخم‌مرغ چیست که دولتی خود را به آن سرگرم کند؟

    پس از یک‌طرف دولت بازار را کاملاً رها کرده و از طرفی هم مردم سبب برخی مشکلات‌ اند و از سویی دیگر هم دشمنان شبانه‌روز علیه ما توطئه و تهدید می‌کنند و ما را محاصره می‌نمایند و اگر برای بهبود اوضاع به بارگاه باری‌تعالی دعا نکنیم احتمال دارد عقیده و باورمان نیز دچار خلأ و مشکلات شود

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *